Welke vintage draag je vandaag? Deel XIX

Net uit de operatie en alweer op HF! Dat verdient een badge! Zoiets van ’ die-hard HF’er’. :joy:

8 likes

Alles heeft zijn tijd nodig, ook je rechterheup. Heb je alles goed kunnen volgen tijdens de operatie? of was je helemaal van de wereld?

Huh? Geen wristshot Paul? Dan ben je toch nog een beetje verdoofd zeker :grin:
Succes met het vervangende onderdeel, kerel - en vergeet niet goed te smeren zodra het kan :wink:

4 likes

23 likes

Mawi! Daar heb ik ergens in een doos ook eentje van liggen. Veel recenter wel, met knappe ETA in dacht ik :v:

Een cilindergang met verzetknop in zo’n klein kastje, nog niet vaak gezien! Wat voor werk zit er in? Die knop + geen secondenwijzer, dat zal wel een serieus oudje zijn.

Kunstwerkjes vermomd als horloge. Prachtig :heart_eyes:

Hier nog altijd de 31659. Heel blij dat die terug mee de pols om kan :smile: en wat zitten kletsen met de Poljot experts, deze is een originele uit de eerste 2 jaar van het model gezien movement en kleurstelling.

31 likes

De 666 weer eens opgehaald!

32 likes

Nee, roesje, ik hoef dat hakken en zagen allemaal niet te horen :rofl:.

3 likes

Ik mocht geen horloge om :scream:.

1 like

Leuke compositie zo. Zie ik nou een Halliburton?!?

Yep, goed gezien, vintage natuurlijk. En een Minox B en een Zippo uit 1960 van het Nederlandse bedrijf Signaal dus echt spul uit dezelfde periode als het horloge.

1 like

Uitzieken in stijl.

33 likes

Beterschap :+1:

2 likes

Als het toch even moet dan in goed gezelschap :four_leaf_clover:

1 like

28 likes

28 likes

Ja inderdaad. Ik denk net aan 100 jaar oud! Maar geen enkele indicatie waar of door wie gemaakt…

1 like

Ik heb zo’n donkerbruin vermoeden dat het binnenwerk niet bij de kast hoort. Kastvorm dateert op z’n vroegst uit midden jaren 1930. Origineel zit er bij zo’n drukknopje ook altijd een afscherming omheen om te voorkomen dat je het knopje per ongeluk bedient.
Binnenwerk zal inderdaad wel minimaal 100 jaar oud zijn.

2 likes

Geen blauwe lucht, dan maar zelf regelen :unamused:

30 likes

:heart_eyes:

28 likes

:ok_hand:

1 like