Welke vintage draag je vandaag? Deel XIX

Top dat je hem hebt laten opknappen! :+1:

1 like

Maar nog niet je mooiste horloge op de badkamertegels laten vallen?!? #paardenmiddel :wink:

1 like

Dat was het zeker waard, heel bijzonder. En die oude Certina’s vind ik leuker dan nieuwe :+1:.

4 likes

Vaak wel maar er zijn ook wel moderne die mij kunnen bekoren, wel een merk met een eigen smoel in elk geval.

1 like

de avondwissel naar een zwaar gepatineerde universal en een over the top Maty besancon. Wij hebben het niet voor patine, integendeel, dus die universal die droeg Onrust steevast als ie op bezoek kwam om ons een beetje te plagen, de ganse tijd door was het dan van “mooi he die patine”. Ondertussen hebben we die patine leren appreciëren. de Maty was zijn bling bling horloge, blingen doet ie idd wel met die knopjes en toeters en bellen :slight_smile:

22 likes

het is een plaqué. Wel onbeschadigd en dan lijken die idd goud. Zal van de week na de “forumlid-onrust-horloge-week” eens wat vol gouden aan doen.

1 like

de patina is best geslaagd bij deze hoor! Ik zou em ook dragen en fier!

1 like

Avondwissel :grinning:

28 likes

man die is mooi zeg. Vooral die afgekante lugs, prachtig horloge

1 like

Nog even een pontiac!!
Fijne avond :watch:

29 likes

Heb mijn oude, van opa gekregen Kinetic weer eens op laten poetsen en van een nieuwe condensator laten voor zien. Weer als een zonnetje voor een bijna 30 jaar oud klokje

21 likes

Dankjewel :grinning:

1 like

Zeemeester uit 1972.

38 likes

Oei, dat is zwaar! Sterkte!

1 like

vroege vogels vangen nogal eens wat op de rommelmarkt, klaar om te vertrekken maar voor we gaan even een paar fotootjes van de 2 onrust-horloge-week-horloges voor deze voormidag. Vanmorgen een richard bumper en een tissot PR5156, beiden toe aan een polijstbeurt. De vintage look met krassen en patine is hier geen echt succes, tegen dat we van de rommelmarkt terugkomen gaat het me zo hard irriteren dat ofwel de horloges uitvliegen ofwel ze terstond gepolijst worden

31 likes

22 likes

Goedemorgen vintage-lovers!

19 likes

26 likes

31 likes

Ik ga de badge’ slechtste fotograaf van het forum ’ vast verdienen😅

23 likes