Welke vintage draag je vandaag? Deel XIX

Dat wil niet zeggen, dat het herstel ook zo snel gaat, als ik zou willen. Maar ik merk, dat ik er begin te komen. De klachten zijn minder heftig en ook minder sterk.

En nu maar alvast een middagwissel. De Seiko DX maar weer eens tevoorschijn gehaald.

27 likes

27 likes

Als we toch de ziekenboeg bespreken.
Nieuwe heup zat er gisteren rond 11:00 in.
15:00 was ik thuis, met krukken mocht ik al de trap op en af.
Slapen is afgelopen nacht ‘nul’ geweest, rond 23:00 begon ik te hikken en doe dat nu nog steeds, vermoeiend.
Het anesthesieteam is het nu aan het bespreken. Hopelijk komen ze erachter wat de oorzaak en oplossing is.
Ongeveer iedere 6-8 sec hikken is heel vervelend.
Ondertussen wel revalideren natuurlijk, straks komt de fysio.

15 likes

En deze mag weer:

29 likes

Heel diep inademen en dan vast houden, zo lang mogelijk, werkt bij mij elke keer :ok_hand:

Sterkte met het herstel verder :+1:

2 likes

Sterkte met het herstel, en dat die vervelende hik maar snel mag stoppen.

1 like

Ik had al een paar van deze huis- tuin- en keukentjes de revue laten passeren.
Maar deze lijkt na een paar pogingen te werken en stand te houden.
Dank daarvoor :+1:.
Handig zo’n forum :point_up: :joy:

9 likes

Ik hoop op een goed herstel Paul.

Maar HF weet raad! :rofl:

1 like

Dat is goed nieuws! :ok_hand:

1 like

Sterkte met het herstel Paul!

2 likes

Mag 1997 hier geplaatst worden of is het te jong?

:red_circle::large_blue_circle: 16700 :large_blue_circle::red_circle: GMT master “Swiss” only

Middagwissel :innocent:

19 likes

augustus 1970 Seiko EL 370 non date

22 likes

Telefoon heeft moeite met scherpstellen. Ben zelf ook nog ietwat wazig.

25 likes

23 likes

De 35 a 40 jaar oude Poljot.

23 likes

Universal Genève Ferrovie dello Stato Mk. I
Heerlijk met een witte emaille plaat, radiale secondeaanduiding en een kast van centrale des boîtes!

31 likes

:star_struck:

1965

27 likes

Hier ook een erfstuk, recentelijk onder handen genomen door @vouwfietser. Die had er zijn handen vol aan, de kroon ontbrak, diverse onderdelen moesten worden vervangen vanwege slijtage maar ook door onkunde in het verleden. Twee keer helemaal uit elkaar geweest maar uiteindelijk tikte ie weer naar behoren.

Prijstechnisch een beetje gekkenwerk maar omdat het om het 25 jarig werk jubileum horloge van mijn wijlen grootvader ging was het het waard. Een origineel vintage gespje maakt het geheel af.

32 likes

30 likes