Welke vintage draag je vandaag? Deel XIX

Betreft dus de ds2? Of 3

1 like

De ds2 en ds3 ph1000 hebben dezelfde kast. Het minimale verschil is dat de ds2ph1000 kast een push and turn bezel heeft.

De ds3 ph1000 kast heeft een uni direction click bezel.

Verschil zit hem in het uurwerk. De ds2 heeft een 25-651 uurwerk ds3 heeft een 919-1 uurwerk.

Ds2 ph1000 geproduceerd tot 1975 de ds3 ph1000 vanaf 1975

5 likes

Klopt, ik ben er bekend mee. Ook heeft de 3 nog en quick datum versteller. Ik zelf heb een in nieuw staat verkerende ds 2 1970. Wel in de geel/oranje kleurstelling.:star_struck::+1::+1:

2 likes

Haha. Bedankt.
Ben echt van plan om minder te kopen totdat de horloges die ik heb waar ik mee verder wil onderhoud heb laten geven.

Mijn Accutron laatst naar Accutron.nl gestuurd.
Mijn timex styline probeer ik via het forum een adresje te vinden die hem mee kan spoelen en oliën.
En er ligt nog een Olma triple date met waarschijnlijk een kapotte veer.

Aan de andere kant wel mijn Moritz kunnen repareren en via het forum een kroon met stift voor de timex styline kunnen krijgen.
Beiden zijn super fijne horloges die ook veel gedragen worden.

Foto van?

Gewoon heel lekker
Goed bezig!

1 like

Avondwissel :grinning:

35 likes

Jazeker :star_struck: ds2 super ph1000 met nog de originele certina tropical band

27 likes

Veel Velona’s de laatste tijd. Dat inspireert toch :+1:t2::grin:

25 likes

Vanavond uit eten geweest met mijn gezin, deze mocht mee.

29 likes

Oeh mooi ding man! Ff een nieuw glaasje opzetten en je hebt helemaal een knaller :heart_eyes:

2 likes

Precies :+1:t2:

1 like

Avondwissel

21 likes

Fijne donderdag!

25 likes

Goedemorgen,

Dit zal toch vast wel 90er jaren zijn, en als ik de constructie van het batterijklepje zie, misschien wel 80er jaren:

:ukraine:

23 likes

Morgen op mijn laatste werkdag van de week :grin:

34 likes

22 likes

Nageurtime :yum:

30 likes

Koude stalen Tennoba tegen warmbruine herfstkleuren :maple_leaf::fallen_leaf:

34 likes

30 likes