Welke vintage draag je vandaag? Deel XV

En voor de avond draag ik deze bescheiden, en zeer ondergewaardeerde King Quartz 5855-8010 uit 1977. In mijn ogen een mooie voortzetting van de King Seiko KS56, die destijds niet meer gebouwd werd.

20 likes

Ah, the brother from the same mother … Nice!

1 like

Een mijlpaal vraagt om een mijlpaal horloge: the holy grail van mijn wijlen vader om mijn pols. Nu mijn holy grail.

30 likes

Hahaha! Dat is een pijnlijke gedachte die me dagelijks foltert inderdaad :joy:

Deze prachtige Seamaster ben ik héél blij mee maar uiteindelijk wil ik op een dag ook een mooie Speedmaster aan de haak slaan. Ik vermoed dat jij al een gelukkige bezitter bent, te oordelen aan je reactie :smiley:

Ik heb overigens een afspraak met een ander forumlid om volgende week een Bulova Lunar Pilot over te kopen, weliswaar geen Speedmaster maar in mijn ogen ook een prachtig klokje (weliswaar quartz, zij het high frequency - dus toch wel weer bijzonder) en óók een horloge met een bijzonder fascinerend verhaal.

1 like

Prachtig!

1 like

7 jewels?
Kun je wat meer vertellen over dit horloge?

1 like

Wat een sublieme Constellation :point_down:

1 like

Hoe werkt dat met die bolletjes?

1 like

Hartelijk dank!

Nieuw begin van de werkweek…

29 likes

30 likes

Hey Peter, zie:

NA: Vintage Aquastar Regata Yachttimer - Algemene Horlogepraat - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges

Seamaster 600 op deze regenachtige maandag… :wink:

35 likes

26 likes

Seven days in a week :slight_smile:

21 likes

Goedemorgen,

:ukraine:

22 likes

34 likes

37 likes

Klopt, alleen helaas geen mooie vintage maar een moderne. Ik zou ook wel een lekkere tritium Speedy willen ooit. Dromen mag :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Deze vandaag :smiley:

30 likes