Welke vintage draag je vandaag? Deel XV

Absoluut, niemand is onbevlekt.
Ik ben niet vies van een echte bukake-dial. :grimacing:

3 likes

Helemaal eens met de mooie patina van die Omega. Raak zelf ook niet op deze uitgekeken.

afbeelding

19 likes

34 likes

De meeste wel. Om precies te zijn: ééntje niet.
Spot de quartz!
Om je te helpen: Geen bulls eye, niet vierkant.
Als iemand 'm raadt, doe ik er een nieuwe batterij in (ik draag 'm zelden of nooit), doe ik 'm een dagje om en schrijf ik er een verhaaltje over :slight_smile:

Ohh wow wat een compliment en wat een ontzettend aardig aanbod! :heart_eyes: Ik ga je een PB sturen.

Leuk! Staat nog op mijn verlanglijstje. Maar Russische horloges ligt op dit moment een beetje moeilijk qua verkrijgbaarheid. Rusland is dicht (terecht) en verder kocht ik nog voornamelijk van aanbieders uit Oekraïne en daar hebben ze momenteel andere zorgen dan het knutselen aan horloges. Laten we hopen dat de Oekraïense horlogemakers zo snel mogelijk weer aan net werk kunnen!
:ukraine:

Vind ik ook!

Jawel, daar wordt ze helemaal opgewonden van!
Deze is ook lekker:

27 likes

Lekker zonnetje.

45 likes

Boh, mooie enicar zeg.

1 like

:+1:mooi resultaat

1 like

:jack_o_lantern::jack_o_lantern:

29 likes

Ik denk dat de quartz de donkere wijzerplaat midden achteraan is?
Overigens wil ik ook wel een poging doen om een horloge van jou te servicen. (voor nop) Maar ik ben ook nog maar een beginneling. Met hulp van de groothandel kom ik ook meestal een heel eind, al kan ik niet zeggen dat ik alles goed genoeg aan de praat heb gekregen. De meeste wel, gelukkig.
Ik geniet van jouw uitzoekwerk en wil graag wat terugdoen!

2 likes

38 likes

31 likes

Oef jij hebt ook echt alleen maar toppers in de collectie of niet? :stuck_out_tongue_winking_eye:
Super mooi en ingetogen horloge dit :+1:

1 like

Toch ga ik voor de bovenste foto en dan de 5 e rechts met rood leren bandje :clock7:

Lijkt hier wel wat op:

21 likes

Kan niet mis gaan met deze :smile:

42 likes

Wow kun je de mijne ook zo’n koele planetarium look bezorgen Lex :nerd_face:?!?

27 likes

Ook mooi hoor! Kan wel een nieuw glaasje gebruiken…

1 like

Dank je wel! Draag ‘m weinig maar kan er toch moeilijk afstand van doen

1 like

Ik zit ietsje meer in over het kastje eerlijk gezegd :yum:

Logisch - gaat snel vervelen zo’n paar horloges :joy:

1 like