Vandaag leuke EDOX automatic.
Special design, prachtige sunburst dial, houdt perfect de tijd, I love it
Weer zo’n forumaanwinst waar ik al jaren blij mee ben!
Een fijne vintage diver deze Glycine Altus met de kenmerkende EPSA Compressor kast en cross-hatched kroon.
Leisteengrijze sunburst wijzerplaat, perfect vanille verkleurde lumedots, beetje vanille lume op de wijzers met witte tips. Het ETA 2406handopwinder uurwerk tikt lekker de tijd weg en de datum klikt in één keer om op 12 uur.
Dit horloge komt werd gemaakt in september 1964 en op 18 oktober 1964 in de USA verkocht. 1964 Is het enige jaar dat na de overname van Altus door Glycine zowel Glycine als Altus op de wijzerplaat werden gevoerd. Bijna zestig jaar oud en nog in topconditie!
Ik ben zo zeker van de leeftijd omdat in de originele doos ook de papieren zaten!
Wat een pareltje zeg! Fantastische kleurencombinatie ook
WoW. Helemaal compleet en erg fraai!
Echt een van de mooiste ‘grijsjes’ op het forum imho Bij Glycine waren kasten vaker bijzonder geloof ik - zoals deze vacuüm variant
Hier vandaag weer een cheap-ass penankertje uit een lot dat ik afgelopen week van iemand heb gekregen. Deze Expert heeft een Brac 115 onder de kap. Ik heb deze gisteren gereanimeerd en hij loopt verrassend nauwkeurig.
Ja dat zou ik wel willen. Als het niet lukt krijg je ze terug en kun je iemand anders er wellicht ooit mee blij maken.
Ik kan geen PB verzenden, wel ontvangen. Kun je jouw adres sturen?
Beter kon deze niet terecht komen denk ik
En 's avonds dan ?!?