Goedemorgen,
Wou vandaag mijn Buler divertje dragen op casual friday, maar hij doet rare dingen
Loopt netjes, dan weer niet, dan weer te snel,…
Vrees dat er iets grondig mis is met mijn geliefd divertje.
Iemand hier met kennis van Buler die mij tot hulp kan zijn?
(Heb de achterkant even open gedraaid om de kenners hier te laten zien, want ik ken er zelf weinig tot niks van)
Een mooi horloge bij bij passende temperatuur /omgeving
Met zo "iets"kan de dag niet meer stuk ! En wat een foto’s zeg
…zo uit het handje met de telefoon of…
Eerst een keer demagnetiseren?
Ok, misschien al een goede tip, maar ik ben helaas (nog) een leek in de horlogemakerij. Daar heb je blijkbaar een speciaal toestelletje voor nodig
De eerste ter wereld door solar aangedreven radiografisch bestuurd horloge
In 1996 ontwikkelde CITIZEN 's werelds eerste radiogestuurde model met ingebouwde Eco-Drive. We hebben de antenne aan de 9-uurszijde van de behuizing geplaatst, waardoor zowel de ontvangst als het ontwerp zijn verbeterd. De toevoeging van door solar aangedreven technologie en automatische signaalontvangst elimineerden het gedoe van het aanpassen van de tijd en het vervangen van batterijen.
Prachtig Dave
Knap ding, liever niet te veel posten
Sorry, ik zal hem in de doos laten.
Bedankt voor je begrip
Pré 1991 Vostok Amphibia 270, superleuke kastvorm die tussen een 100 en een 470 inzit.
Daarnaast alle dingen die een Amphibia zo leuk maken, unidirectionele bezel, een in-house uurwerk (hier een 2416b automaat), rode lollypop secondewijzer, wiebelkroon, hoog acrylglas en de legendarische Scuba Dude op de blauwe sunburst wijzerplaat, helaas is met weinig zon dat effect niet te zien.
Ah well, dan nog even een oude foto in het zonnetje.