Oei, die is leuk
Vintage vrienden, ik merk dat ik op horlogegebied in een “stabiele” periode zit. Deze Verdal al een paar weken non stop om heb, zonder de behoefte om te wisselen. Gek om te bedenken dat deze 2 jaar geleden nauwelijks polstijd kreeg…
Het begint langzaamaan te kriebelen om weer verliefd te worden op een NA. Of zal ik eindelijk eens aan de gang gaan met “oefenuurwerkjes” om uiteindelijk eea zelf op te knappen?
Oef heel mooi!
Gaat om ‘t toetsenbord
Lastig om daar een passende suggestie aan te knopen - het leuke van echt verzamelen is imho dat het zo ongestructureerd kan gaan…kijk maar naar je eigen daily verrassing
Zo kocht ik een in mijn ogen een prachtige Verdal Tour de France met helaas een missende wijzer, en gebarsten glaasje.
Ja hoor…Wijzertjes zat hier, maar niets bijpassend - zelfs niet bij de sympathieke medeleden van HF.
Dus naar een reparateur gebracht, voor een plexi en dé wijzer. Helaas: prachtig geworden, maar 'n ander wijzersetje en wat denk je?
Mijn voornemen om deze Verdal eens lekker veel te dragen is totaal uitgegomd - door één misselijk wijzertje.
Ik zou zeggen geniet lekker van de stabilitijd

Mooi exemplaar
Fantastisch horloge! Wijzers kunnen beter ja
Een echte klassieke schoonheid
Dank je! Dat denk ik ook steeds als ik hem om doe…
Dank je Peter, was gewoon even een kiekje bij het opwinden van wat bijna vergeten oudjes. Vlak onder de open schemerlamp want direct licht geeft altijd lekkere scherpte
Prachtig de oermoeder van de huidige Alpinist zoals ik die ken ?
Dank je Gup, deze is ook zo’n beetje mijn enige ‘mooie’ Sicura, de meesten zijn allemaal zwaar getekend door gebruik , meer mijn smaak… Wilde hem ooit nog eens kwijt maar iedereen verwacht een Breitling als die een Sicura krijgt aangeboden - en dat maakt verkopen weinig aantrekkelijk…
Daarom blijft die gewoon hier meedraaien in de opwinding
Die houden we erin