Welke vintage draag je vandaag? Deel XVI

Een NA, deze Seiko 6309-7290. En nee, hij is niet helemaal origineel, maar de originele wijzerplaat heb ik er wel bij. Daar moet ik een heel kleine reparatie aan (laten) doen, en dan nog de originele wijzers bij zoeken. Want dat mankeerde aan dit verder prachtig horloge. Zo ver ik kan zien, is de bezel nog geheel origineel. Een meevallertje voor zeven tientjes… Daarvoor kon ik het niet laten liggen…
Ik zal het uurwerkje nog wel onder handen gaan nemen, want om nou te zeggen, dat het perfect loopt, nou nee. Maar het loopt en dat is voor nu even genoeg!

Ik kwam deze toevallig tegen, toen ik op zoek was naar een nieuwe chapterring voor mijn 7C43-7000 (die ik overigens ook gevonden heb!). Dus dubbel geluk!

23 likes

Gaaf! Recent van marktplaats gekocht denk ik?

1 like

Yep, kwam gisteren binnen.

2 likes

Proficiat met de vondst en succes met je behandeling :+1:

1 like

Desalniettemin een supergaaf horloge!

33 likes

ook een duiker hier, vers gerestaureerd

33 likes

Mooie kastvorm! Geniet ervan!

1 like

Ook met die eigenwijze gefacetteerde bezel :hugs:

1 like

Hier vandaag dit duikertje

30 likes

Zondagse dresser :relieved:

35 likes

30 likes

die blijft toch fantastisch mooi. Uit welk jaar ongeveer geef je hem?

Zou eens een topic willen starten over de chronologie van duikhorloges en deze is volgens mij de oudste die ik hier op het forum heb gezien

1 like

Wisseling van de wacht terug in de tijd van 2002 naar 1969… :smiley:

28 likes

39 likes

Ja je kent het wel. Voornemens die weer eens niet helemaal gehaald worden. " nee schat ik koop dit jaar echt geen horloge meer" deze tekst (leugen) vertelde ik mijn vrouwtje nog in december na de aankoop van mijn Vacheron constantin. Vandaag mezelf maar weer eens een verjaardagscadeau gekocht op de antiekmarkt van Tongeren. Deze 100 jarige vergulde cushion sape watch.

32 likes

Dank je. Ik weet niet uit welk jaar hij precies komt, maar ik schat ergens jaren ‘50.

2 likes

Speedtimer op Assen!

34 likes

36 likes

Goedemorgen,

:ukraine:

29 likes