Een NA, deze Seiko 6309-7290. En nee, hij is niet helemaal origineel, maar de originele wijzerplaat heb ik er wel bij. Daar moet ik een heel kleine reparatie aan (laten) doen, en dan nog de originele wijzers bij zoeken. Want dat mankeerde aan dit verder prachtig horloge. Zo ver ik kan zien, is de bezel nog geheel origineel. Een meevallertje voor zeven tientjes… Daarvoor kon ik het niet laten liggen…
Ik zal het uurwerkje nog wel onder handen gaan nemen, want om nou te zeggen, dat het perfect loopt, nou nee. Maar het loopt en dat is voor nu even genoeg!
Ik kwam deze toevallig tegen, toen ik op zoek was naar een nieuwe chapterring voor mijn 7C43-7000 (die ik overigens ook gevonden heb!). Dus dubbel geluk!
Ja je kent het wel. Voornemens die weer eens niet helemaal gehaald worden. " nee schat ik koop dit jaar echt geen horloge meer" deze tekst (leugen) vertelde ik mijn vrouwtje nog in december na de aankoop van mijn Vacheron constantin. Vandaag mezelf maar weer eens een verjaardagscadeau gekocht op de antiekmarkt van Tongeren. Deze 100 jarige vergulde cushion sape watch.