wat een mooie italiaanse aquastar 63 - die wijzerplaat is in geweldige staat
welk binnenwerk AS 1702?
Dankjewel, ja klopt zit een AS 1702 in.
Wanneer opent het museum?
Ik weet niet of dat goed is voor je hart…
Vermoedelijk niet maar zou toch komen. Ik neem dan wel extra zakdoeken mee…
Proficiat met deze mooie Seiko !
Je hebt het zelf gewild. Dit is mijn collectie, waarvan ik ze wil houden. Er is nog een collectie van te repareren, en nog te verkopen…
Ik heb ze onderverdeeld in 8 dozen van 12.
De eerste doos heeft een mix tussen automatisch en elektrische horloges. Op één na allemaal Seiko, alleen een Tissot PR516 is de vreemde eend in de bijt…
Dit zijn alleen quartzhorloges, allemaal vintage. De oudste is van 1971, de jongste is van 1984.
Hier zitten de oude van dagen in. De enige uitzondering is de Citizen HiSonic. Die is met zijn 52 jaar oud een jonkie… De rest is 60 jaar of ouder…
Een bescheiden collectie duikers, al zou ik enkele van hen absoluut niet meenemen het water in… Een mix van quartz en mechanisch.
Hier zitten mijn meest geliefde Seikomatics in, en mijn King Seiko’s. De lege plek is voor de Seikomatic 6246, die op het moment in Polen bivakkeert. En wellicht zal er nog een het veld moeten ruimen, als mijn 45GS klaar is…
De wat sportievere horloges, inclusief Bell-Matics.
Hier tref je hoofdzakelijk vreemde merken aan. Zonder uitzondering vintage…
Mijn collectie Lord Marvel, aangevuld met enkele verwanten. Ook hier geen enkel horloge van na 1970…
De foto’s van de rest bespaar ik je nog maar even… (die moet ik nog op de foto zetten… En dat is best veel werk!)
Mooie EL-330! Ben zelf niet zo fan van groene horloges, maar deze is wel mooi!
Ik hoop zelf deze binnenkort te kunnen reanimeren:
Veelzijdig
Ook in het blauw prachtig!
Helaas is bij die van mij de originele band te kort.
Ben dus op zoek naar schakels, maar dat is lastig…
Mooi horloge , succes met de reparatie
Overweldigend die collectie van je
Maar ik zou je nog een Lord Marvel 5740-8000 laten zien die ik nu draag …je hebt deze nog niet ?
Welke band zit erbij? Misschien heb ik wel wat liggen… Bracelets heb ik meer dan me lief is…
Ik neem even een time-out. Ik moet nodig dweilen. Zakdoeken te kort.
Jeetje wat een collectie. Complimenti, zoals ze hier in Italië zeggen.
Om jaloers op te zijn.
Gehad en verkocht. Ik heb er zelfs 2 gehad. Ben nu nog op zoek naar dat model, maar dan met het 5740B uurwerk. Daar is de wijzerplaat ook anders van.
Ziet er zo uit:
Maar die vind je niet zomaar en zeker niet voor een betaalbare prijs… Bovendien moet er eerst een hoop uit, voordat ik weer aan horloges kopen zal denken…
Zal dit even mee nemen in mijn zoektochten in de krochten van het net …krijg je tzt wel even een seintje
Heel bijzonder dat glas!