Welke vintage draag je vandaag? Deel XVI

Tja er zit geen logica in, toegegeven.

Laten we het maar gewoon bij horloge houden.

4 likes

Goedemorgen,

Prettig weekend.

:ukraine:

28 likes

King Seiko, het eerste model.

30 likes

Uiteraard niet maar ik snap dit wel

Sommige zouden het kunnen opvatten als “steun aan”, dat is geen onlogische gedachten hoor. Neemt allemaal niet weg dat ze leuke en soms vernuftige horloges hebben gemaakt. Toch draag ik ze ook minder op het moment.

Foto van voor de ellende begon, service was in handen van @vouwfietser

:ukraine: :v:t3:

21 likes

36 likes

Precies zo sta ik er ook in. Ik heb nog 3 Russische horloges in mijn collectie zitten, maar draag ze uit steun voor Oekraïne niet. En zo lang die oorlog daar nog duurt, zal ik ze ook niet dragen. Wel laat ik ze regelmatig eens lopen. Stilstand is nooit goed, behalve een wapenstilstand…

7 likes

43 likes

Een neo-vintage horloge vandaag maar eens, Girard Perregaux Richeville 2710 Chrono, weer eens wat anders dan een ronde kast deze Tonneau-case, heerlijk speelse blauwe sunburst wijzerplaat, witte wijzers en binnenin tikt een Lemania 1872 handopwinder, de bi-compax variant van de Lemania 1871 zoals die tientallen jaren in de Omega Speedmaster Professional zat.

30 likes

Ik heb alles wat Russisch is uit mijn huis verwijderd. De Vodka uit Rusland is door de gootsteen. De kaviaar door het toilet. Mijn Russische vriendin wordt vervangen door een andere exoot.

4 likes

MK1 1655 uit 1974
met straight seconds hand

28 likes

Klein maar fijn.

28 likes

48 likes

De draak steken met iets wat ik serieus meen, is niet wat ik echt kan waarderen!

Ik oordeel ook niet, als jij een bepaald horloge zal dragen. Laat me dan mijn waarden ook kunnen houden!

3 likes

Voor vanavond deze King Quartz

22 likes

De Seikomatic-P, 5106-7011, met het dagvenster nèt niet lekker in het midden. Tevens in de volle Italiaanse zon waardoor elk spoortje van gebruik van de laatste bijna 54 jaar zichtbaar is.

22 likes

Vanavond deze :slightly_smiling_face:

21 likes

44 likes

Wat een aparte reactie. Zeg gewoon dat je het niet leuk vindt.

1 like

Dat zegt ie toch??

1 like

Ja, alsof de wereld vergaat.

1 like