Zomerse vintage op een zomerse dag
Heel erg mooi deze!
Bedankt, viel zelfs nog binnen jouw gestelde budget
Ben echt heel benieuwd als hij dadelijk “af” is, hij hangt nu nog ergens in de post samen met deze:
Mijn vrouw keek heel erg vies toen ik deze foto liet zien. Ik hoop dat je vrouw een andere smaak heeft dan de mijne
Hahah ja die vond hem wel leuk, of ze hem daadwerkelijk gaat dragen is altijd maar de vraag
Deze is ook de onderdelenbak in verdwenen…
Ik heb langere tijd in Frankrijk gewerkt en ook gewoond en die uitdrukking is mij inderdaad ook bekend ( @domega ). Het is volgens mij wél spreektaal/ informele taal, want als je een cursus Frans gaat volgen als niet Francophone, dan behoort dat zeker niet tot de standaard lesstof… Het is wel een mooie uitdrukking in mijn beleving.
Een van de weinige Seiko 5, die me echt wat doet. De Seiko 5 Sports waterproof 70 6106-8120E.
Allen het ding loopt niet fatsoenlijk. Ik denk, dat ik er iemand naar moet laten kijken, die meer materiaal en vaardigheden heeft. Als het eenmaal loopt, dan loopt het, maar voordat het zover is, gaat het met horten en stoten. En mijn andere (blauwe) versie is precies hetzelfde.