Welke vintage draag je vandaag? Deel XVI

Zomerse vintage op een zomerse dag :sunny:

34 likes

33 likes

24 likes

Staat beter om jouw pols, dan de mijne! Ziet er goed uit zo!

Ik doe het wel met deze Turtle…

23 likes

Vandaag de Vilong.

24 likes

Heel erg mooi deze!

1 like

Bedankt, viel zelfs nog binnen jouw gestelde budget :wink:

Ben echt heel benieuwd als hij dadelijk “af” is, hij hangt nu nog ergens in de post samen met deze:

23 likes

De eerste zomerse dag en voor morgen ziet het er ook goed uit :sunglasses:

31 likes

Laatste goeie brocantevondst :sunglasses:

31 likes

27 likes

Mijn vrouw keek heel erg vies toen ik deze foto liet zien. Ik hoop dat je vrouw een andere smaak heeft dan de mijne :rofl:

6 likes

24 likes

Hahah ja die vond hem wel leuk, of ze hem daadwerkelijk gaat dragen is altijd maar de vraag :joy:

Deze is ook de onderdelenbak in verdwenen…

21 likes

28 likes

23 likes

33 likes

Ik heb langere tijd in Frankrijk gewerkt en ook gewoond en die uitdrukking is mij inderdaad ook bekend ( @domega ). :slightly_smiling_face: Het is volgens mij wél spreektaal/ informele taal, want als je een cursus Frans gaat volgen als niet Francophone, dan behoort dat zeker niet tot de standaard lesstof… Het is wel een mooie uitdrukking in mijn beleving. :wink:

3 likes

27 likes

Een van de weinige Seiko 5, die me echt wat doet. De Seiko 5 Sports waterproof 70 6106-8120E.

Allen het ding loopt niet fatsoenlijk. Ik denk, dat ik er iemand naar moet laten kijken, die meer materiaal en vaardigheden heeft. Als het eenmaal loopt, dan loopt het, maar voordat het zover is, gaat het met horten en stoten. En mijn andere (blauwe) versie is precies hetzelfde.

22 likes

33 likes