Welke vintage draag je vandaag? Deel XVI

Zo zeg, die is nog als nieuw!

Ja dat ook, die lelijke verende bumpers :persevere::persevere:

52 jaar oud. Het is al 2023 :wink:

1 like

NOS gekocht. En nu lekker dragen :slight_smile:

1 like

Gelijk heb je! Bij mij is deze NOS-rakkert onderweg, ben gevallen voor de secondewijzer :joy:

28 likes

27 likes

27 likes

Het is de Seiko 5 6119-6003.
Het datumverzet , druk ik herhaaldelijk met een pennetje op de kroon in de juiste stand …anders lukt het me niet …maar de weekdag weet ik niet meer…

ik vraag mij dan af Pierre, welke jas heb daar je aan :wink:

9 likes

Yes dat is ze :grin:

2 likes

Bij mijn 6119 is het een semi-snelverzet. Dus met de kroon de tijd verzetten tussen 9 en 12 tot de dag verspringt en dan weer terug. Gaat helaas niet anders. Daarna met het indrukken van de kroon de datum weer goedzetten.

1 like

Perfekt en bedankt :+1:

1 like

Schitterend!

Aan de hand van deze foto ben ik me in de “nitty gritty” van de 1680 gaan verdiepen en ben ik tot de conclusie gekomen dat dit een mk I white Sub 1680 is. Juist? :sweat_smile:

1 like

Avondje doortrekken om een offerte recht te trekken.
Soms moet je even gas geven, maar met een john player special (en hardcore, metalcore door de stereo) moet dat wel lukken.

32 likes

37 likes

Dat gaat zo zeker lukken …succes :+1:

1 like

30 likes

Het is al wat jaren geleden dat ik er zelf naar gezocht heb, maar ik geloof dat je het goed hebt. Hij is in 1976 gekocht in Lausanne, waar de eerste eigenaar als jonge vent in een hotel werkte. Ik mocht hem 4 jaar geleden van hem overnemen.

2 likes

Prachtig verkleurd en strakke kast nog. Rolex wordt in dit deel van het forum altijd ondergewaardeerd qua likes, maar dat is tegelijkertijd ook wel weer de charme van het vintage deel :smiley:

3 likes

Nog een dagje must de Cartier Tank vermeil. 90s quartz

30 likes