Eert dacht ik het horloge gaat wel.
Nu zie ik de hele tijd C-3PO, helemaal geweldig
… en kort na het bericht stond de postbode voor de deur met een BOR-7 bandje voor dit horloge. Meteen gewisseld. Ik vind hem niet onaardig staan.
Een dag samen met het vintage Zwitserse Auguste Reymond horloge, de Hakase vulpen FP15F customized uit Japan en het uit Genève afkomstige Patek Philippe notebook.
Er zijn mindere dagen…
Ziet er gaaf uit
Mooie vulpen ook, volgens mij…
Bijna goed Een vintage Engels vulpotlood - in 1952 uitgegeven tgv de nieuwe koningin, Elisabeth ll
Welk merk vulpotlood is deze?
Niets bijzonders volgens mij, zeker geen Shaeffer ofzo. Meer de categorie British souvenirs - als die jonger was geweest had het waarschijnlijk een Paul Smith designer dingetje geweest
Erg mooi Bram!
Dank je
Staat er aan de binnenkant van de clip geen naam or merkteken vermeld?
Ik heb zelf een aantal van dit soort vulpotloden. Die zijn van origine van Amerikaanse makelij, ergens uit de jaren '20 van de vorige eeuw. Het lijkt erop dat het er zo één is en dat ze er een kroontje op geplaatst hebben. Maar, dat gezegd hebbende, ik kan het helemaal mis hebben hoor.
“Cottswold product” kwam ik meerdere malen tegen, ook te zien op foto van de doosjes ( en made in England)…
Helaas horloges van bijv Smith of Timex voor dat heuglijke feit heb ik nooit gezien. Wel meerdere potloodjes dus