Welke vintage draag je vandaag? Deel XVI

Ja snap ik. Is wel een vintage grail voor de vintage fijnproevers.

Is weer een nieuw merk uurwerk voor mij. Maar die plaat!
Volgens mij hebben we beide een voorliefde voor mooie patina platen.

3 likes

37 likes

Hele fraaie combinatie :ok_hand:

Wow schitterend :heart_eyes:
Ik kan niet wachten tot die van mij binnen is uit Japan, helaas wel in minder mooie staat.
Wat een topstuk dit zeg :+1:

1 like

En chapeau eigenaar, :ok_hand: voor de schitterende combinatie ,foto en natuurlijk de King van de dag ! :ok_hand: :ok_hand: :ok_hand:

1 like

Toch steeds wonderlijk wat een sprankje licht kan :ok_hand:doen

1 like

22 likes

26 likes

Een TNG, dit Nederlandse product kom je weinig tegen.
Ik had er ooit eentje. Met 5 balletjes voor de startlijn. Fraai, maar storingsgevoelig.

31 likes

Deze NA is zojuist binnen: Seikomatic-P 5106-7010 uit een ruil met @Bram3. Zeer mooi horloge en een zeer aangename manier om mijn verzameling wat uit te dunnen…

25 likes

Gelukt! Service en reparatie van deze Gulfstream.
Ik had al eens vermeld dat mijn vader er zo één had. Een jaar geleden was mijn doel om die te kunnen repareren.
En nu heb ik dezelfde in het chroom kunnen kopen en repareren. Monocoque kast en automaat( lastig om de datum op 12 u te zetten met een deelbare stift).
Zelfs de spiraal corrigeren is gelukt!

35 likes

Goed bezig, gefeliciteerd! :+1:t2:

1 like

Prachtig :heart_eyes:

1 like

Fijn te horen. Heel veel plezier ermee en met het verder uitdunnen van je collectie. :+1:

1 like

vaders weten wat goed en mooi is :+1: :star_struck:

Jawel, natúúrlijk! Maar die van mijn pa was destijds (1971) een toevalstreffer: Hij kreeg hem kado na bewezen diensten (schoolbestuur)
Maar als klein jochie vond ik het magisch:. Opwinden door bewegen van de arm! Tovenarij !

3 likes

Pontiac Hydraulica. Waarom dat 2e deel van deze naam. Is toch geen hydraulisc horloge? :rofl:

1 like

Goedemiddag, de pontiac hydraulica,

Fijn weekend allemaal!:sun_with_face::watch:

27 likes