Was Slava nou het eerst met een Tiffany dial ik geniet van van je Sovjet week qua horloges!
Deze blijft ook mijn aandacht trekken hoor! Schitterend! Welke is dit?
Bedankt, ik draag hem ook graag! Dit is de Eage 7 4-R02149 RC. 36mm maar draagt iets groter door de lange lugs.
Sekonda, een horlogemerk van Poljot voor de export, hier een witte parelglans Strela 3017 handopwinder Chronograaf, het horloge dat Vladimir Komarov, de eerste kosmonaut die bij een ruimtevlucht om het leven kwam, droeg.
Hee die ziet er heel anders uit dan mijn Rus (vintage). Misschien later voor export nog weer gemoderniseerd, en dan heb ik dus ook een ander uurwerk dan welke door @vouwfietser wordt aangeraden Die van mij heeft in dertig jaar nooit op tijd gelopen, en reparatie meestal afgeraden - net als onlangs zo’n vintage ‘eeuwigdurende’ kalender.
Dus Bas, waarschijnlijk beter even checken welk werk er in zit als je er een wil gaan kopen
Wow die knalt er behoorlijk uit voor een Rus
Is dat zo ? Sekonda een exportmerk van Poljot…
Er zijn ook Sekonda’s van Raketa en Slava. Ik denk dat het meer een exportmerk van verschillende Russische merken is.
Dit is bijvoorbeeld een Slava.
Nice!!
Normaal ben ik niet zo van de Rolexen, maar deze vind ik echt schitterend, en het bandje past er ook prima bij.
Thanks!
Tja… Het bandje is pas nieuw en vond ik qua vintage vibe er best goed bij passen.
Verrek! Je hebt helemaal gelijk!
Een mooie KS chronometer Je zou ook nog kunnen overwegen om deze te plaatsen op het nieuwe topic King Seiko
only
Nee ik doe niet aan cross posts
Maar de volgende keer dat ik deze of een van mn andere KSen/GSen om heb zal ik hem daar eens plaatsen.