Afgerondevierkantige
Mooie Zenith zo’n stap voelt zeker niet als “ oud “….proficiat !
Wooow gaaf!
Komt goed. Dit bandje is een beetje mijn go to als ik een horloge test Ik heb er een originele tropic band bij
Het is vandaag 12 april Internationale Bemande Ruimtevaartdag en daarmee is het 62 jaar geleden dat de eerste mens de ruimte in ging, Joeri Gagarin, HELD!
Ik heb mijn Shturmanskie uit 1963 om, het horloge dat piloten van de Sovjet luchtmacht kregen als de van de opleiding kwamen en de actieve dienst in gingen en Joeri Gagarin droeg toen hij de eerste ruimtevlucht maakte.
Deze prachtige Seiko Skyliner met zijn stepped dial. De wit-zilveren plaat bestaat uit 2 delen en heeft lichte patina in de vorm van de opdruk, die aan het vervagen is. En dan met name de opdruk “30”, die helemaal wit/grijs is geworden.
Mooi zeg, heel mooi! Lijkt veel op het merk Jenny van vroeger. De Jenny Carribean volgens mij. Worden fikse prijzen voor gevraagd op internet.
Heel mooi deze:)
…Een verrassing maar wel een mooie
Dankjewel Pierre!
Dat is snel!
Inderdaad razendsnel! Geweldig horloge
Het is een Jenny kast en plaat die is ingekocht door philipwatch en zo onder hun eigen merk zijn verkocht.
Dus ja het is een Jenny en inderdaad de mooie exemplaren kunnen een fortuin kosten.
Dit is volgens mij een referentie 702