Welke vintage draag je vandaag? Deel XVI

Een WW2 Omega speciaal gemaakt voor de Zweedse markt :wink:

22 likes

Wachten op het vliegveld is minder erg met een mooi horloge om :+1:

27 likes

Eigenlijk wat te verweerd naar mijn smaak, maar om een of andere reden toch in de collectie terecht gekomen :thinking::sweat_smile:

32 likes

Mijn enige (relatief jonge) vintage!

31 likes

Dit is gewoon kunst. :+1:

2 likes

Zonnetje pakken met deze winterse wijzerplaat.

34 likes

NA voor vandaag, de 7123-823b ‘Root Beer’.

Ik vind het een plaatje! :watch::star_struck:

33 likes

Wel een felicitatie waard ! :ok_hand:

1 like

Van tweeën een…

25 likes

Mooi oud is niet lelijk toch :ok_hand:

1 like

Terecht ! :ok_hand: :ok_hand:

1 like

Klopt; maar deze is wat mij betreft net wat te vlekkerig om onder de noemer “mooi oud” te vallen :innocent:
Overigens heb ik er bij jaren 60 horloges als deze meer moeite mee dan bijvoorbeeld bij jaren 30 of 40 horloges.

3 likes

Mooi hoe smaken verschillen :slightly_smiling_face: bij mij mogen juist weer alle ‘nette staat’ horloges er juist uit :wave:

1 like

Rondje met de Eddy Merckx

23 likes

33 likes

Inderdaad; voor elk wat wils :blush: :grin:

1 like

25 likes

Begrijp ik ,je gaat op een gegeven moment een persoonlijke grens over….,dat ligt voor ieder weer anders …die Tissot van je vind ik ook wel een grensgevalletje ,maar is duidelijk nog een functionerend horloge en heeft het tot nu toe “overleefd “ :grinning:

1 like

Eigenlijk was het binnenwerk ook dood en begraven :sweat_smile:. Ik kocht hem als niet lopend en ik hoopte op een quick fix, maar het uurwerk was door een onkundig iemand aardig vernield; heb er een hoop energie en onderdelen in moeten steken om hem weer goed lopend te krijgen. Maar hij doet het nu weer, dus lopen zal hij :grin:

4 likes

Yes ,zo moet je het zien en beleven :smiley:

1 like