Welke vintage draag je vandaag? Deel XVII

24 likes

Avondwissel

29 likes

Kleine polsjes :stuck_out_tongue:

Deze vanavond om de pols, heb ik weer tot leven verwekt, en nu kijken of hij goed blijft lopen.

25 likes

Och , nog maar even een duikertje dan :sunglasses:

24 likes

Crosspost, al 2 dagen deze:

28 likes

Avondwissel, zoemzoem, toch gek om een horloge uit doos te pakken en hem niet goed te hoeven zetten :wink:

27 likes

Nieuwste aanwinst, opknappertje uit Japan.
Net opgefrist met een wasbeurt en nieuw glaasje!
Seiko 6139-8010

27 likes

Mooi resultaat ! Proficiat! :ok_hand:

Dat is de vooruitgang ! :+1:

1 like

24 likes

Geinspireerd door de dikke markeringen van @Proenski’s Finse Leeuwtje, hier een andere Fin met een prachtige naam: Ennu Piili Ja Pojat, hetgeen betekent: Ennu Piili en de Jongens.
Powered by Unitas 6300 N

23 likes

Nieuwe aanwinst, moet er nog een iets breder vallend bandje voor uitzoeken.

26 likes

Neh toch maar weer wat achteruitgang omgedaan…

26 likes

39 likes

?
Mooie klassieke plaat. Mag van mij een strak donkerbruin leren tweedelig bandje op. Zal ik er een voor je maken?

Vergelijk met de fraaie combi op de Tissot van @Farfal die eronder staat. Leuk met dat oranje stikseltje, past goed bij de mooi regelmatig verkleurde wijzerplaat. Valt in de categorie chique patina!

3 likes

Horloges met batterij zijn vooruitgang, dus weer terug naar een opwinder is achteruitgang :wink:

Maar dit is wel een van mijn favoriete patina lijkjes aka “the poormans Portugieser”.
samen met de Bauhaus dan want dat is denk ik de #1 favoriet:

Hoewel “de zilveren Zweed” ook wel gestegen is in de ranking….

Oh en de nieuwe “micro-bullseye” heeft ook wel iets magisch…

Elke dag weer een inwendige strijd naar het perfecte horloge voor de dag!

Maar het bandje, super bedankt voor het aanbod! Ga eens denken of ik die kleur mooier vind dan wat erop zit…

23 likes

Wanneer ik een horloge als dit zie, is mijn voornemen om niet nog een horloge te kopen volledig verdwenen.

1 like

Heel mooi van harte!

19 likes