Welke vintage draag je vandaag? Deel XVII

Vandaag dusdanig aan de pols :slight_smile:

37 likes

29 likes

29 likes

Bedankt.
Heb ik gedaan, maar na een kwartiertje of halfuurtje staat hij toch weer stil.
Ik zal hem de volgende keer wel meenemen.

1 like

25 likes

Hoe zitten deze end links vast? Kan het lastig ontcijferen

Via een vreemd endlinks systeem met vijsjes… de bovenste endlink is in de bekende manier gefaald/geknipt - zie deze verkocht door Veblenist met exact hetzelfde aan de EL bovenaan:

Dus ik kan lekker gaan bracelet / endlink jagen want ik ben verrast hoe tof ik het ding vind.

21 likes

Cool ding; succes met de enlink-jacht :+1:

1 like

22 likes

Draagt nu al heerlijk - de band was magisch al op perfecte lengte voor mijn pols wat een meevaller is voor dit soort oude niche duikers-blik uit de jaren '60 :face_with_hand_over_mouth:

22 likes

Gaaf ook die rode day/date schijf :ok_hand:
Erg leuke duiker!!

1 like

N.a.v. een post in ‘Horloges uit Middle Kingdom’ draadje deze Chinese ‘Shanghai’ vandaag ook nog even om, hij lag toch nog klaar op mijn bureau.
Niet helemaal duidelijk of ie nou n.o.s. vintage is of een soort ‘re-issue’, maar qua design kan hij wel in dit topic denk ik.

27 likes

Met ‘sweeping’ secondewijzer:

28 likes

Lekkerrrrr natte zooi vandaag,dus we doen gewoon een mooie chrono om

28 likes

Tof de endlink bovenaan blijkt ook gewoon origineel! Wel wat vervormt, maar dat hoort erbij :sunglasses::beers:

18 likes

Bijzondere verschijning. Hele toffe aanwinst.

1 like

Voor mijn duikers weekje kwam ik op zoek naar mijn Pontiac projectje deze kaduke Yema nog tegen…

OK, meer regatta dan duiker, maar wel een leuk sportief anadigi horloge vind ik :slight_smile:

25 likes

:pray: thanks!

Sorry voor de spam :innocent:

18 likes

Mooie duiker.

1 like

Nog vergeten te melden: deze heeft een wat aparte (lastig opwindbare) kroon waar ik de bedoeling niet van begrijp:

15 likes