Wat een mooie!
Goedemorgen,
Dit is m’n allereerste horloge, gekregen toen ik 12 werd in 1971.
Toen vond ik het eigenlijk niet zo mooi, ik had liever een echt volwassenen horloge gehad. Maar ik heb het toch zo’n 10 à 12 jaar gedragen en altijd bewaard. Oorspronkelijk zat er zo’n perlon bandje bij, maar dat was na een tijdje op.
Prettig weekend.
Fijn weekend allemaal…en goedemorgen uiteraard.
Nichtjes ophalen uit Koblenz dus lekker deze om.
Nog even rijden dus maar ja dat is ook mijn hobby.

Kippenvel. Smooi
Dat glas moet toch te vervangen zijn, de patina blijft toch wel intact. Met polijsten redden we het denk ik niet?
Gisteren de HMT Rajat eens onderhande genomen. Hij liep veel te snel. Demagnetiseren hielp niet (zoals vaak) omdat de windingen van de balansveer aan elkaar plakten door vuil. Alles weer eens goed schoongemaakt en ontvet en hij loopt nu weer uitstekend.
Een HMT automatic met dag en datum is iets zeldzamer dan een gewone handopwinder.
Wat is de diameter van deze beauty?
Ik vraag dit voor mijn vrouw, die wil er een…
Fraai exemplaar. Het is echter geen misdruk. Een simpele kwestie van de Japanners die boven op de bal zaten. Hier kun je er alles over lezen.
Ongeveer 35mm, maar ben je zó onzeker over jezelf dat je doet alsof het “voor je vrouw” is? Veel sterkte en hopelijk wordt je nog eens wat aardiger voor jezelf.
Het is echter ook geen Bell-Matic
Inmiddels “deelt” ze mijn horloges, vooral de vintage exemplaren (delen met zichzelf)
Sorry, was laat vannacht . Hierbij de juiste link.