Wissel van moderne Longines VHP naar deze Certina, past beter bij de begrafenis vanmiddag:
Ja ik had het gelezen in een andere link. Iets met dat gedonder met zomertijd, toen, het hele jaar door in de London tijdzone. Waardoor ze +1 tov GMT zaten.
Zo zie je maar weer, Japanners zijn zo nauwkeurig, die maken geen productiefouten.
Ben ik de enige die van mening is dat ze 50 jaar geleden mooiere horloges fabriceerden dan tegenwoordig?
Neen-)
Hahah sorry, wij zijn momenteel er 1 aan het maken dus ik zeg nee….tegenwoordig worden er ook heeeele mooie gemaakt .
Maar wel een vintage design
is de kast damastprint of damaststaal? Op zich wel tof, maar mij nog te modern met al die lumen…
En de wijzers konden ook nog wel beter afgewerkt worden.Dat lukte ze vroeger toch nog wel beter…
Nope…
Timex (Kelton) Military Type & Diver collection
Overzichtsfoto maar lastig scherp te krijgen. Dus hierbij nog een drietal foto’s
Absoluut! geef mij maar jaren 50-70. Voor mij de absolute top van horlogedesign!
Gaaf model en de blauwe plaat is in betere staat dan veel andere uit die tijd
Dank. Heel blij mee. Alarm lijkt helaas niet te werken. Wellicht doe ik iets fout - ding zit net aan de pols. De Duitse verkoper duikt helaas…