Wat een mooi horloge.
Je opa had smaak
Gefeliciteerd met je NA
Lekker strak horloge
Het kan nog erger, een horloge terugvinden waar je niet eens meer het bestaan van afwist.
Op zolder
Ja, bij die andere. Maar die is nu veeeel meer waard.
Wat een mazzel
Oef! Dat blauw is ook erg mooi! Ja die dial maakt het wel. In zilver / wit wordt het wellicht een wat ’saai’ horloge.
Thanks! Ja, hij hield van het goede leven.
Ja klopt, de meeste zien er niet meer zo goed uit.
Toch is deze nog in originele staat. Mooie kleur wijzerplaat heeft die van jou!
Ja, die zie je niet veel (Meerlo. Soms een beetje spijt dat ook niet een groene erbij heb gedaan indertijd
Deze bijzondere aanwinst is erg mooi …proficiat !
Prachtig deze!
die is zooooo
De Wave-band verwijderd en de andere originele band op de Ebel gezet. Beide banden zijn origineel op dit model geleverd. De end links zijn gesigneerd ‘auto chrono’. Deze band is veel zwaarder en sportiever. Heeft een dubbele beveiliging op de sluiting die in tegenstelling tot de fliplock van rolex horizontaal ipv verticaal over de band heen sluit (zie foto). Heb een dergelijke constructie niet eerder gezien.
De Wave band is iconisch en geeft het horloge veel meer karakter naar mijn mening. Het horloge voelt nu ‘normaler’. Het staat hem goed, maar ik voel me graag ‘speciaal’ dus denk dat de Wave-band snel terugkeert.
De wave-band was er eerder dan deze 1911-band. Dat is ook te zien aan de kwaliteit. De wave-band is erg mooi gemaakt, maar heeft pins. Bij deze 1911-band zit elke schakel vast met twee schroefjes. Erg solide gebouwd.
De band zit overigens ook met schroeven aan de kast. Geen spring bars dus. Een duurdere manier van produceren, maar wel steviger en veiliger.
Eens, wave band is eleganter, al misstaat deze ook zeker niet.