Welke vintage draag je vandaag? Deel XVIII

Goedemorgen vintageliefhebbers:

Schijnt een Zenith/Movado cal 2542 in te zitten.

27 likes

Zien :sunglasses:

28 likes

NA van dit weekend: deze chrono is onder een aantal merken uitgekomen. Bekendste is de Orfina Porsche design, maar dit is dus de Anker 060

26 likes

Dag Paul,

hierbij een lijstje met de productiejaren van dit uurwerk. Aan de stijl van de movado te zien zou die 2542 goed kunnen kloppen qua tijdsperiode

2 likes

Mooi horloge, veel plezier ermee!!:watch:

1 like

Volgens dit lijstje is het horloge dus uit de periode 1966-1969.
De verkoper dacht de seventies.
Grappig, zo kom ik toch weer meer te weten hier.
Dank je :ok_hand:.

1 like

Heel erg klassieke chrono in Duitsland - zou ik best nog eens tegen willen komen…:+1:t2:

Avondwissel :grinning:

31 likes

22 likes

Eenmaal Opduiken in Vintage, daarna weer in de diepte verder… Verbazingwekkend fijn horloge trouwens. Met zelf toegevoegde stalen band.
Draagt zo veel fijner dan met nep-plastic/nep-rubber/nep-leren origineel. Was gewoon te bang horloge kwijt te raken.

22 likes

merci, was er niet specifiek naar op zoek, maar het sprak me wel aan op de horlogebeurs in Jambes (en de prijs was oké)

1 like

Top, gefeliciteerd er mee. Blijft ook het leukst om f2f te kopen - online had ik hem waarschijnlijk al 15x gehad :innocent:…of in lot met 20 afgekloven & chinashit klokjes

2 likes

:smirk::smirk:

38 likes

28 likes

28 likes

33 likes

Weer lekker thuis na een lang weekend, en een van mijn ‘klassieke’ horloges om :sunglasses:

36 likes

Weer een AS 1130 “Wehrmachtswerk”

28 likes

Goedemorgen! Was even gelden maar blij om deze weer eens om de pols te hebben.

33 likes