Vandaag de Omega Seamaster 120
De mooiste hier
Prachtig
Nice
Dank, ben er ook best wel content mee
Ha Ultra! Ik had geleerd dat het de fabrikant van de klokken in de citroen DS was, vóór Jaeger!
Avondwissel. Als er iets is wat ik haat dan is het wel een klets water over één van mijn vintage horloges.
Deze hier ook helaas. Kwaaltje van Mortima, de Franse slag
NA: Een nieuw snelheidsrecord?
Ik kan het gewoon niet geloven. Op 4 september bestelde ik deze Seiko Lord Marvel in Japan via Chrono24 en enkele uren geleden op 7 september werd het horloge door de bezorger van DHL afgegeven. Gaat dat bij jullie ook zo snel?
Het betreft hier een gave Seiko Lord Marvel 5740-8000 uit 1970 met het geweldige 5740c high-beat caliber 36000 beats per uur. Je weet niet wat je hoort. Dit caliber is de voorloper van de latere KS en GS high beat calibers. Ik legde hem al even op de timegrapher en het uurwerk loopt rete strak.
Ik zocht een horloge als daily beater, alsof of ik nog niet genoeg kandidaten daarvoor id la had liggen. Ja, je moet toch een excuus hebben. Dit horloge lijkt dacht ik best wel veel op een KS, maar dan voor minder dan de helft.
Het is heel fijn om een horloge in Japan te kopen. Betrouwbare beschrijving, snelle service, goede foto’s, mooie verpakking. Etc. Gewoon doen mensen!
Hierbij een paar foto’s, waaronder enkele van de verkoper. Ga ik ondertussen een nieuw excuus verzinnen.
3 dagen? Dat is serieus snel.
Prachtige nieuwe aanwinst. Gefeliciteerd Jan!