Welke vintage draag je vandaag? Deel XVIII

Inderdaad, moeilijk één te vinden die niet te gepoetst is. Er is ook nog een metalen band voor, daar hoop ik nog eens (niet te duur) aan te komen.

1 like

Deze :wink:

Wellicht wel iemand op HF die er een heeft en er vanaf wil? Zo vond ik hem namelijk ook!

20 likes

28 likes

17 likes

Dank je Abel, ja ik moest hem weer eens onder het stof vandaan halen :sleeping:. Net als die waar jij ooit een nieuwe glaasje voor hebt geregeld, oeps :zipper_mouth_face:

1 like

Heel fraai :+1:. Heel strak en scherpe lijnen.

Ik zal wel een afvallige zijn, maar op leer vind ik de LM mooier dan op staal.
Op staal valt de kast deels weg door het stalen geweld van de bracelet.
Op leer valt de mooie kast meer op.

1 like

Wat een prachtig horloge. Zo hoop ik er ook nog een tegen te komen!

1 like

Vandaag de Citizen Parawater weer omgeslinger. Aangezien ie geen quick set date heeft draag ik hem altijd op de dag waarop ie stil is komen te staan :sweat_smile:

18 likes

IAXA Aquaplunge, duiker uit de sixties en een mooi voorbeeld van hoe kleinere merken zoals het Belgische IAXA natuurlijk niet hun eigen duiker gingen ontwikkelen maar hem gewoon inkochten in dit geval bij het Zwitserse Rotary, toen nog een fabrikant van kwaliteitshorloges. Ander logootje op dezelfde wijzerplaat, wijzers, kast, uurwerk, deksel met Rotary inscriptie, ja zelfs de kroon heeft nog de Rotary “R” erop.

De kast is ongepolijst met alle scherpe hoeken nog intact, aluminium bezelinlay die langzaam begint te ghosten, A, Schild automaat uurwerk. Maar check vooral de tritium lume die zooooo mooi is verkleurd :heart_eyes:

31 likes

Ach ja, tijd en zin je moet het maar hebben.

Maar je horloge maker vond het wat spannend toch?

1 like

Zeker geen afvallige, ik vind dit zelf ook. Vond het daarentegen ook mooi om de originele bracelet erbij te hebben, maakt het mooi compleet.

2 likes

29 likes

Te… en hij is pensionado helaas…

Titaniumcarbide glimmer vandaag :sunglasses:

28 likes

Veel plezier van mn nieuwe Lasita!

22 likes

Is ook een mooie :heart_eyes:

1 like

Het is alweer even geleden, dat ik deze prachtige King Quartz om had. Tijd om daar weer verandering in te brengen…

20 likes

Blue Watch Monday

Tissot Navigator Automatic 1976

33 likes

Vanochtend en vanmiddag

25 likes