Welke vintage draag je vandaag? Deel XX

Kijk dan, hier ook een…

Bieri Watch met bijpassende fles :beers:

30 likes

Lekker hoor :yum:
Dat is wel een serieus leuke Bieri Watch :ok_hand:

1 like

Ja, bedankt en die van jou is ook very nice met die mooie secondenwijzer :heart_eyes:

1 like

En elke vrijdagavond te zien in het (grijze offtopic) bierdraadje :beers:

1 like

Ik kijk niet zoveel in offtopic eigenlijk, misschien toch eens doen :+1:

1 like

Weekend watch

31 likes

Invicta alarm met wat krasjes op het plexiglas.

36 likes

Deze even testdragen. Had een heel vies uurwerk en liep niet. Servicebeurt en nieuwe mainspring. Loopt nu nog 60 sec achter dus na inlopen de rate bijstellen. Beat error van 2.3 voor nu content mee.:sweat_smile:

35 likes

Ik had die trouwens nooit verkocht, veel te leuk conversatie stuk :grimacing:

2 likes

Dat inderdaad. En dan voor eeuwig je vrouw die op feestjes laat vallen dat je je penis voor een paar tientjes aan een italiaan hebt verkocht…

5 likes

Ach, je kan niet alles bewaren, Tim. En draagtijd kreeg ie niet hier…

1 like

Overigens was het een Renis, minder conversation piece, zelfde associatie, wat mij betreft.

Ik geef toe dat de wijzerplaatsing op de foto (onbedoeld) enigszins suggestief is.
Dit schrijvende bedenk ik me dat mijn koper op basis van deze foto mogelijk dacht een waar conversation piece te kopen en zich naderhand mogelijk wat bedot voelde.
Positieve feedback op de verkoop ontvangen, dus zal wel meevallen.

5 likes

Achterhoek, ten oosten van Zutphen.

1 like

Goedemorgen vintage vrienden,

22 likes

Een Timex penanker uit 1969. Gisteren kreeg ik hem binnen van Marktplaats, defect.
Voor het eerst heb ik zo’n M24 uurwerkje helemaal gedemonteerd en schoongemaakt. Het bleek dat de veerton zo goed als verkleefd was met zijn as. Bij het afrollen van de veer wilde de as nauwelijks draaien. Weer in elkaar gezet en geolied blijkt het prima te lopen. Met 31mm diameter en klein snoepje toch? Het glaasje wil ik nog wat polijsten, dan ziet hij er nog heel mooi uit.

30 likes

Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk :+1:

1 like

34 likes

Vandaag de Technos Borazon 2, met tungsten kast, originele band en Eta 2632 loopwerk.
Dit is er een in de categorie: je houdt er van of je vindt 'm spuuglelijk.
Ik vind deze 70s look wel lekker.

32 likes

:point_up_2:dat dus, ik ook :star_struck:

1 like

:grin::+1:t3:

Tungsten kast. Zo hard, blijft altijd zo mooi. Erg fraai

1 like