Welke vintage draag je vandaag? Deel XX

Springt steeds om de pols :innocent:

27 likes

32 likes

Gewisseld naar de Titoni.
Heb m nog niet gedragen sinds de beurt. Even kijken hoe ie loopt.
Op het eerste het beste bandje gezet wat ik kon vinden.

28 likes

Tweede penanker die ik geserviced en terug wat opgekalefaterd heb deze week. ‘Zen’ blijf je best bij die dingen :expressionless: Anders hou je het niet bij elkaar :grinning:

Ruhla ‘rules’ ? :wink:

32 likes

Lijkt wel nieuw. Daar is iemand heel zuinig op geweest

2 likes

De wijzers zijn niet helemaal proper te krijgen maar voor de rest een zeer goed onderhouden horloge inderdaad.

1 like

Dat is bijna altijd met die wijzers

1 like

Gave band :+1:t3:

1 like

23 likes

33 likes

:star_struck:

1 like

Longines Ultronic met een verse batterij :facepunch:

31 likes

Eerste helft jaren 60. Dapper onderhouden door @Floris155

29 likes

Thanks. Deze heb ik zelf wel weer mooi moeten maken. De zwarte verf was losgelaten tijdens het reinigen in de ultrasoon.

Bij AM zijn de stipjes open. Bij PM zijn de stipjes dicht :slightly_smiling_face:

26 likes

Gave band!
Dat met die stipjes zou mij pas na een half jaar opvallen, vrees ik :sweat_smile:

3 likes

Coole gimmick :+1:

2 likes

Oude Rikketik ‘trofee’ weer opgegraven - in de nineties geruild voor een vintage GP, tegen 't advies in van de standhouder (één van de sympathiekste die ik er in al die jaren heb leren kennen)

18 likes

Leuk ding! Nooit gehoord van dat merk trouwens.

1 like

Die is in gave staat hoor! Gefeliciteerd. Exacta is het merk waaronder Sovjet-horloges in Zweden werden verkocht. Importeur was AB Rätt Tid van Otto Jansson in Malmö. Vrijwel zeker wordt jouw exemplaar aangedreven door een Poljot 2609 :slightly_smiling_face:

3 likes

26 likes