Fijne avond allen…
Hij is lekker. Ik heb hem nog in mijn handen gehad op de antiekmarkt in Tongeren ongeveer 2 weken geleden.
Was uit 1974 als ik mij goed herinneren.
Ja en MAN vrachtauto deed dat met Junghans bij een miljoen kilometer kreeg je een horloge als chauffeur maar dat is nu niet meer
Oa tof. Nog een merk op de Volvo netcar lijst. Heb al meerdere certina’s gezien die bij jubilea gegeven werden. Volgens mij was het een blue ribbon,
bij het 25 jarige jubileum. Maar ik graag nu in mijn herinnering en meen zelfs een gouden gezien te hebben? Gouden jubileum?
@Spooler had jij nu die Volvo Certina?
Volgens mij was dat bij het zoveel jarig bestaan van Volvo.
Toen hebben de medewerkers allemaal zo’n Certina gekregen.
Aa dat verklaard waarom er nog redelijk veel zijn. Dankje voor de info. Je zag dit vroeger wel vaker toch? Dat soort initiatieven zie ik mijn werkgever vandaag de dag niet doen.
Prima arbeidsomstandigheden hoor, geweldige manager en team. Maar een horloge bij een jubileum of ander noemenswaardig relatiegeschenk heb ik met mijn bescheiden leeftijd nog niet gezien. Ook niet bij ketenpartners.
Zo hé. Heftige cijfertjes
Ja uit de jaren 80 vind hem wel vrolijk en kleurig…
Dat is dan een andere geweest, heb deze al een maandje of 2 in bezit van een privé verzamelaar
Leuk ding wel ja!
Jubileum bij een werkgever. Wat is dat?
Haha, top!
Klopt. Daar zijn er destijds 60.000 van gemaakt.
Zodoende zijn ze ook redelijk goed te vinden
Ah, jubileum! De invulling daarvan verschilt per werkgever.
Na 25 dienstjaren kreeg ik een T-shirt
Jep die hebben 2 modellen destijds gemaakt een blauwe en een groene. Tonneau shape
Ter ere van 50 jarig bestaan.
Dat is inderdaad toevallig.
Wel een leuk ontwerp