Welke vintage draag je vandaag? Deel XX

Gave bezel die Pontiac :ok_hand:

1 like

Seiko 6139-6015 Amerikaans model

21 likes

al weken vrijwel niets anders dan deze

27 likes

Mijn geliefde maakt zich niet zo druk om horloges maar zij vindt dit exemplaar toch ook erg mooi😍

'73, gedurfd futuristisch maar toch ook chic en mooi.

24 likes

En het Polder model :innocent:

19 likes

Hoe kan het ook anders. Wat een prachtig exemplaar :drooling_face:

1 like

20 likes

Deze NA vind ik echt heerlijk. Licht, mooie en strakke lijnen van de kast, die zelfs tegenwoordig nog modern zouden zijn. Een goed uurwerkje, een Seiko 9521 (HAQ), goed voor een nauwkeurigheid van 15 sec. per jaar. De kast is gemaakt van Silver Hard Alloy (SHA), met een hardheid van Hv.700. Het is geen heel groot horloge, wat ook niet erg is voor dit horloge (34x21mm), maar het is wel lekker dun met 5,2mm…
Door het gebruikte materiaal is het minder krasgevoelig, maar ook minder besmettelijk voor vetvlekken dan de wolfraamcarbide kasten. En dat stoorde me dan ook heel erg aan mijn vorige Dolce, die ik dan ook verkocht heb. Bovendien vind ik deze wijzerplaat mooier, dus in mijn geval win-win…
Deze Dolce is van 1984, wat met een gravure op de achterkant is kenbaar gemaakt (ik denk als geschenk van een of ander bedrijf, gezien het logo dat erop staat).
Ik moet alleen nog een ander, wat mooier bandje voor dit horloge zoeken.

25 likes

Een jonkie, vintage quartz uit 1992. :sweat_smile:

23 likes

Goedemorgen vintage vrienden,

25 likes

24 likes

Goedemorgen

Fijn weekend allemaal!!:watch:

23 likes

25 likes

Zo jammer…

Buiten bereik op een veilige plaats, dus dan ook nooit meer om de pols :roll_eyes:

31 likes

Eentje die je al vaker gezien hebt :smiling_face:

Dit zie je minder vaak :yum:

31 likes

25 likes

Goedemorgen,

Prettig weekend.

:ukraine:

21 likes

21 likes

Deze kleine skindiver vandaag.

25 likes