Welke vintage draag je vandaag? Deel XX

Deze Wittnauer ziet er absoluut tiny uit, als ik hem naast de Orient leg, die ik vandaag gedragen heb…

31 likes

Heb zo’n idee dat deze grijze ook inmiddels haar vintage status bereikt heeft :sunglasses:

29 likes

Omdat ik zojuist een Olma chronograaf heb gekocht, zijn neefje vandaag…

32 likes

33 likes

Mooi goud is niet lelijk op de casual friday.

32 likes

26 likes

Goedemorgen,

De prachtige Montdor uit 1977.

31 likes

Razend benieuwd…OLMA :heart_eyes:

1 like

Gepatineerde plaat …en dat mag…

Uit 1946

31 likes

Er moet sowieso een nieuwe veer in. Maar ik moet ook nog leren een chronograaf te 'handelen '…:roll_eyes:

38 likes

Sjieke uitstraling

1 like

Nog wel… Maar als ik hem straks niet meer in elkaar krijg…:face_with_peeking_eye:

1 like

…dan stuur je ze maar naar mij voor de heb :grin:

3 likes

Prachtig! Wat een bijzonder horloge! :heart_eyes:

1 like

de ochtend is voor een 18kj jlc en een 18k met staal leCoultre. De 18k JLC is een verhaal apart: op een dag stond een dame aan de deur met een zakje, in het zakje zaten horloges. Ze wilde die komen afgeven en had graag een tasje koffie gedronken en een kijkje genomen. ondertussen vergaten we het zakje en toen de dame weg was, zakje omgekieperd en daar viel de 18k JLC uit. Gezien de dame haar contactgegevens achterliet, de dame opnieuw gecontacteerd of het geen vergissing was. Antwoord terug: “Nee die was van mijn vader voor zoveel jaren dienst en lag hier in een schuifje, ik denk dat jij er blijer mee bent” JAAAAAAAAAAAAAAAAA

de andere is een Lecoultre en een combinatie van rosé gouden bezel met ingewerkte stalen lugs. Hebben we altijd een heel mooike gevonden.

28 likes

Goedemorgen,

Mooie dag allemaal!!:watch:

33 likes

Onder de balans staat een 4 cijferige code.
Dat is de week van productie en het jaar. Dus bijv 3778 is week 37 van 1978.
Daarmee zijn ze nauwkeurig te dateren.

4 likes

Die cijfers! :heart:

1 like

Goedemorgen,

:ukraine:

26 likes

De krasbestendige Rado weer.

33 likes