Welke vintage draag je vandaag? Deel XX

De Duward Aquastar

36 likes

Heel mooi! :heart_eyes:

1 like

Goedemorgen lekker kleur aan met deze… :sunny:

Fijne vrijdag…

25 likes

35 likes

24 likes

Zodiac Snow-Chron :snowflake:

40 likes

De Selva.

25 likes

30 likes

Gisteren overgenomen van een forumlid, handwinder Omega 145.029 uit 1970.

38 likes

Vandaag dit Avia horloge.

32 likes


32 likes

Mooi horloge hoor, kan mij ook wel bevallen.

1 like

Voor vandaag deze Citizen 72-6095 die ik pas gekocht heb. Deze Citizen had ik al met een zilver kleurige wijzerplaat voor dagelijks gebruik. Leek mij leuk om hiervan nog een reserve te kopen echter totaal niet vindbaar.
Toen ik deze tegenkwam maar meteen gekocht, moet wel even wennen aan de kleur wijzerplaat maar met de lichtinval ziet ze er telkens anders uit.




28 likes

Lekker winterzonnetje. Ik heb maar gelijk de macrolens tevoorschijn getoverd!

46 likes

in de namiddag avond wissel gaan we naar een rommelmarkt alpina en een rommelmarkt novart. De alpina is de allereerste ooit die we van de rommelmarkt meebrachten. Nog steeds van gecharmeerd. de wijzers zijn vervangen gezien al de lume van de plaat af was en de lume wijzers niet dadelijk mooi waren op wat resteert van de plaat.


24 likes

Ohhh Mooi!

Vintage, dark, square, rare, mysterious and beautiful…

:heart_eyes: :star_struck: :boom:

11 likes

Had bij deze ooit een nieuwe kroon gezet, maar die viel wat uit de toon, de lunchpauze maar even gebruikt om eentje uit de bak te vissen die qua “wear & tear” wat beter bij het horloge past en deze heeft nog een stofmanchet ook!



30 likes

Het is je dus gelukt! Knap werk en felicitaties.

Jij ook een fijne dag gewenst, Ruud. Deze Prisma krijgt van mij altijd een image !

7 likes

GS van 69

30 likes

Middag wissel :grinning:

33 likes