Klopt helemaal Harrie.
Af en toe eens wisselen, ander kleurtje of materiaal en je hebt weer wat “nieuws”
Dat is een bekende . Ook 1969?
de middagwissel naar ons laatste goudje. Longines moonphase chrono in 18K, eerste helft jaren 80 en met doos en papieren. Mooi uitgestald in onze longines tijdscapsule - waarachter de doos en de papieren opgeslagen liggen - en veel te weinig om de pols.
Aan de andere kant een rado starliner day-night - eindelijk - by far het meest comfortabele horloge rond onze pols, ook naar uitzicht met de dubbele wijzerplaat vinden we het één van onze mooiste. Maar hij gaat concurrentie krijgen want gisteren had @TKH een cadeautje bij in blauw blauw blauw we love blauw, met “special” op de wijzerplaat - voor special people denken we dan
- en op de koop toe onze initialen erbij. Dus die ligt echt uitnodigend te wachten op de werkbank en zal de eerstvolgende voor groot onderhoud zijn om dan tezamen met de starliner lekker mooi te kunnen wezen om de pols.
en het blauw blauw blauw we love blauw cadeautje van @TKH
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Heb dit horloge laatst in een doos met spullen van mijn al lang overleden opa gevonden. Ik kan het hem helaas niet meer vragen
Dat zijn de betere kadootjes. Ik heb ook zo ééntje, nieuw origineel glas gevonden en dat lijkt heel gaaf
Het glas staat al in de zoekopdrachten, zo eentje met ster in gefacceteerd.
Heb je het typenummer al? Op thewatchsite.com kan je pdf bestanden vinden, met modelnummers van glazen aan de hand van de uurwerk-model nummers van de horloges.
Ja al gevonden, we zoeken het seiko glas met refnummer 285V51GC
Duur glaasje.
Misschien nog iets te vinden op Yahoo Japan.
Mooie Edox zeg
Staat ‘m top Paul