Vanmiddag kwam ik deze “in ‘t wild tegen”. Deze meneer heeft ‘m in 1967 gekocht toon hij 21 werd. Hij heeft’m sindsdien dagelijks gedragen. Het horloge heeft ooit 1 keer een service gehad.
Merk dat ikzelf steeds vaker naar vintage Rolex kijk….

Ff opletten guppie
Dank je
Die vraag over de diameter had ik inderdaad al beantwoord
Dank Peter, voor deze waardevolle informatie en voor het delen van de plaatjes van dit ongetwijfeld knetterzeldzame horloge. De mooie kwaliteit die ik zie verraad eigenlijk al een beetje dat dit geen Ruhla kan zijn (sprak hij cynisch… ).
Prachtige lugs bij de horloge, maar wat is dat mooie bewerkt ding dat je ons laat zien, een straal kachel of zoiets??? is dat van gietijzer??? Prachtig ding. en daar achter zie ik nu ook bewerkt spul zitten dat er bij hoort, Heb je geen totaal foto ervan,
Blijft een hele mooie, Tim!
Heb je geen foto van de binnenkant?
Ah ik zag hem met een andere op MP staan, vroeg me al af of ze van jou waren.
als start vandaag de eerste assymetrical van longines als we het goed hebben. Dateert uit 1939, zit een 8L in en de plaat is een beetje verweerd.
Haha, klopt die advertentie was van mij.
Een van de twee is weg, de ander nog niet…
Voor de prijs van één afgeragde stalen air king uit 1963 koop je een mooie gouden pie pan…
Tuurlijk …is een van de eerste gaskachels de brander zit bovenin…hoort bij ons Art Nouveau huis
(Off topic pictures)