Welke vintage draag je vandaag? Deel XX

Universal Genève Ferrovie dello Stato Mark I , witte emaille wijzerplaat, kast gemaakt door Centrale Boîtes, bekend van de eerste generatie Speedmaster kasten.

38 likes

Zeker mooi! Cognac kan ie ook goed hebben.

1 like

33 likes

Yep - dat was snel :muscle:
Ik had deze zelf nog nooit gezien maar dacht eerst ook aan

En dan heb ik nog wel 13 jaar naast een grote Mazda dealer gewerkt :grin:
Thx voor de reactie freaks :hugs:

3 likes

Zeker, donkerbruin ook maar toch zou ik hier voor zwart gaan. Het is het model dat me dat influistert.

1 like

36 likes

42 likes

Heel mooi​:grinning::+1:

1 like

Vanavond een mooie Ardath, die ik zojuist een beurtje heb gegeven en nu weer om de pols kan…

33 likes

Voor vandaag deze Seiko DX

26 likes

Mooi hoor👍

2 likes

Heel mooi :heart_eyes:

1 like

NA ca 1960.

27 likes

29 likes

Revue cal.59
image

29 likes

vandaag de gisterenavond klaargemaakte mismeesterde helvetia. Hij is weer in orde ondanks een verbogen tige door een verkeerd geplaatse kroon en dan toch gepoogd was het ding ver genoeg in te duwen zodat ie zou pakken voor de wijzerverstelling en ondanks een secondewijzer met een veel te kleine bus die willens nillens op de secondenwijzer as geduwd was met als gevolg dat de bus van die wijzer scheurde en de secondenwijzer-as in het werk lelijk krom stond. Het was net als de mondia weer eentje gekocht in de EU, geen EU horloges meer hier vanaf nu :wink:

28 likes

22 likes

Man man man. Beenhouwerij ten top :sweat_smile:

Super opgelost wel!

1 like

Omega Genève Dynamic 1968

30 likes

Even begonnen met deze Mortima, met de verwachte buien voor straks op de fiets niet geschikt helaas :neutral_face:

34 likes