Welke vintage draag je vandaag? Deel XX

Ik ben al een aantal dagen bezig om boven een kamer in te richten waar ik aan horloges kan sleutelen.
We hebben heel veel opgeruimd. Ook aan oude kleren etc. Half Burkina Faso loopt straks in het nieuw :rofl:.

Eerst zat ik met mijn spullen in de keuken, maar nu heb ik straks een mooi plekje boven. Ik heb een nieuw bureau gekocht en gemonteerd en gisteren nog een nieuwe stoel. Dus ik kan aan de slag.

Voor vandaag draag ik deze Basis met Brac 42 uurwerk

38 likes

Veel knutselplezier in je nieuwe hok!! :partying_face:

1 like

Mooi man …een fotootje van je “atelier “ mag je ook plaatsen hoor :ok_hand:

1 like

Komt nog. Is nog niet helemaal klaar

3 likes

Er moet nog een heleboel opgeruimd worden, maar ik kan hier nu al goed vooruit.
Ik moet goed zien te onthouden in welke la ik welk gereedschapje heb liggen, maar dat komt allemaal wel.
Ik weet nog niet of ik mijn schoonmaakmachine ook in deze kamer ga zetten.

32 likes

41 likes

Ziet er netjes en opgeruimd :sweat_smile: uit. Blijft dat zo?

1 like

Kijk en eens glimmen. Grail material :star_struck:

1 like

Dat is wel de bedoeling ja. Ik had eerst geen plaats om alles neer te leggen. Nu heb ik veel lades ter beschikking

2 likes

Mooie werkplek ,licht en ruim genoeg lijkt me .Schoonmaak machine hier niet ?…Vanwege kwalijke dampen o.i.d ? Enfin proficiat met deze “mancave “ :smiley:

2 likes

Hij staat nu nog in de schuur, maar ik zat al te denken om nog een tafel te kopen en die aan de andere kant van het stalen ladenkastje neer te zetten met de schoonmaakmachine daar op.

4 likes

Lekker alles bijelkaar toch :+1:

Ik heb het ook bij elkaar. Maar niet in een slaapkamer, natuurlijk. Gaat prima!

2 likes

Fantastisch Peter, lekker klussen zonder op te hoeven ruimen als er iets anders speelt. Gefeliciteerd alvast :+1:

2 likes

Tweede wissel vandaag, na de duiker over naar een moderne digitale, en voor een ander topic. Nu weer iets heel anders:

De rest van de dag door met een van de Marti dresswatches, komen ook al haast de doos niet meer uit :innocent:

21 likes

Goedeavond,

32 likes

Lanco Art Deco pur sang :yum:

30 likes

:+1: :ok_hand:

1 like

Avondwissel :grinning:

35 likes

Sowieso een volbloed Pierre :ok_hand:

1 like