Welke vintage draag je vandaag? Deel XX

Ssst hier werken 36000 pk’s :+1: :ok_hand:

1 like

Het blijven schitterende dials en een van de modernste calibers van voor de quartz tijd ! :ok_hand:

1 like

Ik draag hem echt te weinig. Maar ben het wel met je eens hoor.
Dank voor compliment :slight_smile:

1 like

Avondwissel :grinning:

38 likes

33 likes

:racehorse: :racehorse: :racehorse:

1 like

1989 (geloof ik), dan mag hij denk ik nèt bij…

18 likes

Vanmiddag het uurwerk van deze Faktor geserviced. Ik kan mijn microscoop nu al niet meer missen. Je dacht altijd dat alles schoon was, maar onder de microscoop zie je vaak nog een en ander zitten. Dus deze is nu echt schoon en dat zie je wel meteen terug in het lopen van het uurwerk.
Een amplitude van 300+ graden is gewoon goed voor een uurwerkje uit de jaren 40/50.

36 likes

Voor de avond!

26 likes

Wat is dat een mooie wijzerplaat ! :ok_hand:

1 like

Een super grote krachtpatser is het ! :ok_hand:

1 like

De NA van vandaag!
Mijn bescheiden polsen zijn wat te klein voor een Heuer Monaco… althans een moderne, de 1mm kleinere vintage moet ik nog eens proberen…. Maar Seiko heeft ook een Monaco!
En liet nu net @Bernard gewoon drie van die dingen hebben…… waarvan twee met deze blauwe plaat…. en dan hebben deze horloges een onwijs mooi Daini Seikosha 7016 automaatuurwerk, met in de subdial op zes uur èn een minutenteller èn een twaalfuurs urenteller en als knal op de vuurpijl de flyback optie van de chronograaf!
Even een rally band erop gezet, helemaal happy de peppy ermee!

34 likes

Heel mooi, veel plezier ermee!!:watch::+1:

1 like

Proficiat met deze mooie Seiko ! :ok_hand:

1 like

30 likes

Junghans.

33 likes

Dit is een van mijn mooiste horloges en dan nog met de buitengewone techniek van een elektrisch uurwerkje. Eigenlijk een echt zomers horloge met de mooie wijzerplaat, die je aan strand en zee doet denken…

24 likes

Ik zou de kast wat oppoetsen, dan zou het geheel veel mooier worden en zouden die lelijke groene vlekken ook verdwijnen…

NA , crosspost

29 likes

Gefeliciteerd met je strakke NA
Die ziet er geweldig uit :ok_hand:

1 like