Vandaag de 3e dag vintage. Maandag 40’s Oris, dinsdag 60’s Glashütte en vandaag 70’s Citizen.
a very nice catch - springt er lekker tussen uit hier, gefeliciteerd!!!
‘mooie’ Marti hoefde niet mee te fietsen vanmiddag, wel bij het kopen van een nieuwe wasmachine
Nu alleen nog ff een andere auto dan is de week weer om

Die word ook vintage? De auto?
Blijft een leuk ding vind ik. Erg 70s! Niet ieders smaak, ik weet het. Maar je kunt m natuurlijk ook mooi van lelijkheid vinden.
Die van nu is wel vintage - zijn opvolger waarschijnlijk niet, het zelf klussen vind ik toch steeds minder…
Kan ik begrijpen. Heb ik ook. Ik ben van een Subaru Impreza naar een stuk modernere Suzuki Vitara gegaan. Aan de Impreza kon je nog goed zelf sleutelen, dat hoef je met de Vitara niet te proberen… Maar ik mis het ook niet…
Staat hier ook tussen de opties, maar beetje zwaar…
Zwaar? Valt best mee, hoor! Ik heb het meest luxe model, en die weegt 1140kg. Voor een mild-hybride zeker niet zwaar.
Dat is minder dan de helft van de mijne en die is een niet-hybride. Dus ja, verre van zwaar.
Mijn Impreza woog ook 200kg zwaarder, maar die reed weer op LPG. Anders was dat ding qua brandstof niet te betalen…
Wel grappig, de wijzerplaat is eigenlijk licht paars in het licht, zo in de avond geeft het al een hele andere vibe