Welke vintage draag je vandaag? Deel XXI

35 likes

Hamilton Fontainebleau 1968

29 likes

Goedeavond,

24 likes

En hier is nummer twee uit een lotje van twee stuks.
Zojuist klaar met een grondige reiniging aan de buitenkant, glas ook gelijk gepolijst, ik wilde het klokje open maken, maar dat is nog niet gelukt. Zit die klep ook geklikt op zo’n Seiko?
19 mm bandje heb ik niet liggen dus dan maar even deze nato band er aan gedaan.

SEIKO LM 5606-7000 LORD MATIC

23 likes

Deze Orient, nu met een beter passend bandje.

Het bandje dat er eerst bij dat past veel beter bij deze Seiko:

24 likes

Deze plakt al een aantal dagen aan de pols. Ik blijf dit toch wel een hele leuke vinden ……. en dat vinden ze thuis ook. Hoeveel plezier kan je beleven aan een horloge wat helemaal niet veel heeft gekost. Dat blij ik toch wel het leukste aan de hobby vinden. Veel voor weinig :grin::blush:

29 likes

:star_struck:

22 likes

Ja, daar ben ik het helemaal mee eens, veel plezier voor weinig, zowel op de veiling op zoek voor leuke klokjes en bij thuiskomst het uitpakken en het opknappen en sommige uit elkaar schroeven etc etc, en niet te vergeten, foto’s maken lekker posten op het HF en bandjes uitzoeken en bestellen, het is een zeer uitgebreide hobby, en je kunt het net zo duur maken als je wilt.

3 likes

Helemaal mee eens :+1:

1 like

166.0202 vandaag :cowboy_hat_face:

23 likes

Scherp

1 like

Thanks :slight_smile: twee jaar geleden van mijn vrouw gekregen voor mijn verjaardag. Komt van Balanced Watches @Lieuwedv :ok_hand:

2 likes

Cocktail time

26 likes

Het geheim staat al op de achterkant vermeld :stuck_out_tongue_winking_eye:

13 likes

En je hoeft er niet eens een cursus Japans voor te volgen :+1:t2:

6 likes

Het is de tweede die door het raam naar buiten moet, dan laat ik hem mooi op zijn plaats zitten, het loopt goed dus geen noodzakelijke redenen om daar aan te beginnen.
Bedankt voor het antwoord, ik had het niet gelezen dat begrijp je wel.

1 like

Vandaag binnengekomen, het zat samen met een andere Atlantic in een lot van twee horloges.
Glas gepolijst kast lichtelijk over de polijstborstels daarna in de ultrasoon en de plaat lichtelijk schoongemaakt.
Het betreft een oude Atlantic Worldmaster met het cal. UT6300 N ik denk van de 50s.

Laatste wissel voor vandaag,

14 likes

Deze mooie 7005 uit okt.1975

Ik vind dit echt een onopvallende maar sprekende, intrinsieke schoonheid. De wijzerplaat lijkt zwart, maar is heel donker blauw, met een schitterende sunburst. Als straks de zon opkomt post ik hem nog eens.

25 likes

Fijne Hemelvaartsdag!

27 likes