Welke vintage draag je vandaag? Deel XXI

25 likes

Vandaag maar eens gewisseld. Vroeg op en gaan zo ons geluk maar eens beproeven op de rommelmarkt :sunglasses:

26 likes

Goedemorgen, hier vandaag deze Willard:

26 likes

Goedemorgen en fijne Hemelvaartsdag iedereen…

Zonnig en deze om ondanks barst in glas tussen 4 en 5…
Zelf gedaan dus kan ik mezelf de schuld geven… :rofl:

27 likes

22 likes

Ja tuurlijk! Maar het glas hier verwijderen is anders dan de Timex, bezel loswippen, glas met pakking verwijderen, op een lipje drukken om de kroon los te trekken en dan een ring verdraaien om het uurwerk vrij te geven, misschien leuk voor de toekomst :+1:

1 like

Valt toch onder de garantie!:wink:

1 like

Duitse Degelijkheid dus hoop het wel :rofl: :face_with_monocle:
ps mijn riem had niks…

1 like

35 likes

24 likes

Dit is ook een leukert zeg!

1 like

Deze UG heeft afgelopen week bij een horlogemaker gelogeerd die hem flink vertroeteld heeft:

Uurwerk schoon(zaten(pols)haren in), nieuwe veer, veertonlager hersteld, nieuwe tube, tap van grondrad gepolijst, dekselpakking.
Fijn dat er mensen zijn die dit kunnen. Daar zijn er op het HF ook een aantal van, chapeau!

Gezien de polsharen en de tube heeft een vroegere eigenaar waarschijnlijk het horloge opgewonden aan de pols, de horror :scream:.

27 likes

Goedemorgen Ruud, misschien contact leggen met @Lexaf , die heeft mij geholpen met het glas vervangen.

2 likes

Dat is een hele mooie :heart_eyes:.

1 like

30 likes

Goedemorgen allemaal,

Mooie Hemelvaart!!:watch:

31 likes

Wow wat een beauty!! :star_struck::star_struck:

1 like

Goedemorgen,

:ukraine:

26 likes

Goedemorgen! Vandaag een Lasita Compressor met FHF ST 97-4:

33 likes

Het eerste horloge van mijn zoon. Hij is supertrots (net als ik :facepunch:). En hij heeft smaak, toch een soort van duiker… :sweat_smile:.

Edit, verkeerde topic, maakt de pret er niet minder om…

23 likes