Welke vintage draag je vandaag? Deel XXI

Is deze wijzerplaat nog enigszins te redden

Avondje invallen als koordirigent

19 likes

De eerste Waltham is binnengekomen, direct even opgepoetst en om gedaan.

22 likes

Ik heb dit horloge op eBay gekocht en werd aangeboden als een horloge voor reserveonderdelen of om te repareren, het zou niet lopen, maar tot nu toe loopt het heel goed. Dus dat is een meevaller. Het horloge komt uit Engeland en kostte niet veel, maar de invoer en de verzendkosten zijn niet mals.

Vintage WALTHAM WATCH -

Gold Filled Dress Watch - 1950s - Spares or Repairs

Being sold for spares or repairs, as is not running at the moment… It is a good looking watch, with a champagne coloured dial, gold stick markers with an Arabic 12 and gold hands. It has some interesting engraving on the case-back, it was presented to an S.A. Ball for services to Penallta Lodge 1951-1958 and has an association with the N.A.C.O.D.S which is the Welsh Association of Colliery Overmen, Deputies and Shotfirers.

2 likes

25 likes

Het is de lak, die loslaat. Op zich zijn er geen sporen van corrosie. Wellicht dat ik gewoon wat blanke lak over doe, kijken hoe dat uitziet. Maar het uurwerk heeft wat kleine issues (veer kapot), en de kast is niet echt goed meer. Hij zat in een lotje, en dat was al niet te duur. Ik overweeg hem te bewaren als donor, of ik zoek een andere wijzerplaat.

1 like

Vandaag deze Cornavin om, met op de wijzerplaat die…

Wat is het eigenlijk, Marlijn, dolfijn, zwaardvis, narwal, iets prehistorisch een Gup?

22 likes

Ja, dat was heel toevallig, ik kon daar een donor kopen voor 70 inclusief verzendkosten, dus gelijk gekocht en dan ook nog hopen dat het perfect past en dat het een beetje lukt dat overplaatsen, maar het ging eigenlijk heel soepeltjes en het past perfect en het draait zoals het hoort, niet te licht en niet te zwaar.

1 like

Goedemorgen,

Op de achterkant staat 1994, dus deze mag net:

:ukraine:

21 likes

Goedemorgen allemaal

28 likes

Goedemorgen,

Fijne dag allemaal!!:watch:

23 likes

31 likes

Mooie Omega ,Dave ! :ok_hand:

2 likes

En deze Constellation is ook steeds weer een “feestje” om naar te kijken :ok_hand:

1 like

31 likes

Er komt op deze regenachtige dag hier weer mooie horloges voorbij …prachtige Pierre! :ok_hand:

1 like

thanks H… die regen altijd maar :woozy_face:

1 like

Met de Eagle 7 op stap😍

30 likes

31 likes

Mooi horloge hoor :ok_hand:

1 like