Welke vintage draag je vandaag? Deel XXI

Mooie Movado op een bedje van rijstkorrels ! 1👌

1 like

Uit 1979

24 likes

Heel mooi deze :ok_hand::+1:

1 like

Vandaag deze Onsa automatic met Felsa 415 bidynator, de eerste automaat die in beide richtingen het uurwerk opwindt.
@Langelambal had mij van een nieuwe plexi voorzoen, waarvoor nog hartelijk dank. Echter ik had verkeerd gemeten en de plexi was te groot :flushed: maar een te grote plexi kleiner maken is makkelijker dan andersom. Dus heb ik in de omtrek een paar tienden mm eraf geschuurd en nu past ie perfect.

31 likes

:ok_hand:

1 like

22 likes

24 likes

Die Oppo maakt wel heel mooie foto’s, was al eerder opgevallen bij foto’s van je horloges

Ik ben aan andere telefoon toe ,deze gaat op de candidatenlijst

1 like

Vintage Friday - Tissot Navigator 45505 (1976)

41 likes

fantastisch. Een van de weinige vintage horloges die ik echt mooi vind. Ik vind de bullheads met die hoekerige designs vooral mooi.

2 likes

32 likes

Ziet er stralend uit, in 2 betekenissen :grin:

1 like

Ja voorzichtigheid is geboden

1 like

Goed gelukt en mooi dat je het glaasje passend hebt gekregen :ok_hand:t2:

1 like

Veel telefoon voor minder geld. Alleen hopen dat er geen spionage software op zit😁

Ik eet iedere week Chinees, ben er nog nooit spy software in tegengekomen…wel andere dingen

1 like

Horloge met de meeste polstijd!

25 likes

Vandaag weer een NA, een Seikomatic-R 8305-5000 uit 1968. Vanmorgen nog even een beurtje gegeven, het liep niet heel soepel. Wel wat onderdelen moeten vervangen, die ik gelukkig had liggen. Ik moet nog wel eens wat doen aan het glaasje, die heeft gek genoeg wat krassen aan de binnenzijde. Eens kijken hoe ik dat ga oplossen, of op zoek gaan naar een nieuw glaasje. Zal allebei niet eenvoudig zijn…

22 likes

Mooi ook die vrolijke cijfers bij de datumaanduiding.

2 likes

Vandaag weer de Oris om. Blijf het toch een prachtig en prettig horloge vinden.

30 likes