Welke vintage draag je vandaag? Deel XXI

Tissot 516,

What else?
MVguYIHraeW6k

30 likes

Ach.

Vrijwel elke computer en laptop met een Intel of AMD chip erin, heeft een hardware backdoor zitten. Waar je (vrijwel) niks kan aan doen (zonder zeer verregaande hacks en risico op volledig kapotmaken).

Het zal wel redelijk los lopen met die telefoons. De rommel die je er zelf op zet, daar zit meer risico in verwerkt. :grin:

2 likes

Deze jongen als wissel :yum:

24 likes

Dat is dan ook een zorg minder… Weinig interessante dingen op de phone. Mijn mail is saai, foto’s vooral van horloges. En de rabobank rekening is niet heel erg grootschalig

1 like

Wacht maar totdat de Chinezen fotos zien van jouw gehaktballen. Dan komen ze snel :wink:

Vandaag is de Pierpont samen met drie kornuiten uit Rusland gearriveerd, Ik heb eerst Pierpont even lekker schoongemaakt raampies gewassen kast in de ultrasoon en een 20mm bandje omgehangen, Ik had nog een leuk rubber liggen van 20mm dus voor de fotoshoot even deze broek aangedaan.

Pierpont met het kaliber UT 6376

22 likes

De Pontiac Diadatic heeft een nieuw venster en kan weer om.

26 likes

Geen probleem dan ruilen we wel voor een chinese rijsttafel

1 like

Schitterend!

1 like

Ik roer vintage vandaag, telt ook een beetje toch? :face_with_hand_over_mouth:

8 likes

Hé wat een leuke Rolex! Is dit een Zephyr? Of een 36mm versie?

1 like

Na een lange vermoeiende reis was Poljot na een douchebeurt toch bereid om zich even te laten zien.

Poljot

19 likes

Avondwissel naar deze Seiko Gyro Marvel. Zojuist een stalen variant kunnen kopen in Japan, dus nu maar even de SGP versie…

24 likes

Hij lijkt inderdaad op een Zephyr. Het is een OP 34 mm met crosshair dial.

NA omgeslingerd

32 likes

26 likes

Die slinger levert meteen een like :ok_hand: op ,mooie Tissot,proficiat ! :ok_hand:

1 like

Slinger ik gelijk een bedankje terug :grin: :+1:

1 like

Erg mooi hoor!

1 like

Laatste wissel en nu een horloge van Duitse makelij, een Comos.
Gekocht voor 11 euro, het had problemen met de kroon, die zijn intussen opgelost, ik heb het uurwerk
en het glas er uit gehaald, het glas gepolijst de kast plus de kroon in de ultrasoon en met de hand gepoetst, alles weer in elkaar gezet en een paar foto’s gemaakt.
Kaliber staat waarschijnlijk onder de plaat dat zie ik wel als het ooit een service krijgt.
Het loopt en de wijzers kunnen weer verzet worden en het kan ook weer opgedraaid worden.
Zoveel plezier voor zo weinig, fantastisch is dat.
Hier is de Comos met nieuw bandje.

25 likes