Zijn de wijzers ooit opnieuw van lume voorzien?
Mooie Certina staat deze te koop of is dat een andere ?
Klopt, deze staat te koop, maar ik draag hem nog wel .
Ik ben met zeer belangrijk werk bezig, foto maken van mijn vintage Seiko 6139-6002.
Komt de huis Teckel rellen omdat hij zich verveelt en NOOIT ook maar enigszins aandacht krijgt.

Behoorlijk als je het mij vraagt. Vandaar mijn vraag. Kleurverschil an sich komt zeker voor natuurlijk.
Hoe is de kracht van beide?
Altijd lastig met vintage, of het is altijd zo geweest of de wijzers zijn misschien ooit vervangen. Wie zal het zeggen?
Vanavond de KS 44-9990 1968 met een vage aanduiding van een lege piepan …speciaal voor @Ruud om even mee te kijken
Kan ze nog net eventjes dragen. Heeft nog een onderhoudsbeurt nodig maar opwinden, verzetten en lopen doet ze. Mijn 3-jaar durende trauma project.
Dank @Vintagewatchstuff voor de tips!
Proficiat en wat een beauty zeg !
Vanmiddag heb ik bij een soort kringloopwinkeltje cq garagesale cq brocante bij ons in de buurt zowaar een paar vintage horloges gevonden.
Het is allemaal geen super verzamelwaardig materiaal, maar ik kan weer mooi wat sleutelen.
Er zijn 2 penankertjes en 2 wat betere horloges .
Eén van de penankertjes heb ik vanmiddag al helemaal gedemonteerd, schoongemaakt en weer gemonteerd. Het is een Ebosa 131 met wel 1 jewel.
Desondanks loopt ie eigenlijk heel aardig.
Het is een klein horloge maar horloges waren destijds een stuk kleiner.
Het merk is GEBO
Wij hopen dat je het fijn vond, voor ons ben je een echte vriendin. We hebben ook echt genoten van de knutseldag met jou en @TKH, inkl het warme en later het koude water Altijd welgekomen!
Ik vond het ook weer een aangename dag en super leuk om @Jenneke eens in levende lijve te ontmoeten
Dus nu draag ik de vandaag onder handen genomen Pontiac chronograaf met Landeron 148:
De eerste chrono die ik zelf gedaan heb
En een like voor je teckel hopelijk is hij of zij weer een beetje opgeknapt na de aanval van de herdershond, …en een knuffel voor de leuke teckel…
Thx! Ja gellukkig goed gekomen, hij heeft er een modieus broekje aan overgehouden.
Mooie ! en natuurlijk proficiat !
Een dikke proficiat met het behalen van dit level