Welke vintage draag je vandaag? Deel XXI

Ik mag ook meedoen met mijn Seiko 5 sports gereviseerd en wel! Ruim 10 maanden mogen wachten, maar het resultaat is buitengewoon. Komt uit Jan. 1970. Wat ben ik blij met het resultaat!

29 likes

Nu gaat deze om eet ze en fijne avond allemaal…
Vandaag geen vintage omgehad anders draag ik die niet meer…

32 likes

34 likes

Van harte gefeliciteerd ! :ok_hand:

2 likes

Prachtige Atlantic met allerlei bijzonder geslaagde vormgeving van b.v .de cijfers ,afwerking sec.wijzer, wijzers ,crosshair . :ok_hand: :+1:

1 like

Seiko Speed-Timer JDM, transitional model.
6139(A)-7001 december 1970.
Proof-Resistant. Wijzers zijn orgineel Seiko.

37 likes

Prachtig @Spooler :partying_face::heart_eyes:

Als we het examen klaar hebben, mag je me helpen met de wijzers van de mijne :face_with_peeking_eye:. Tenminste… Als we dan nog geen vroege dementie hebben opgelopen van die Elma dampen :rofl:. Ben de hele avond vaag geweest hahaha

1 like

Fijne avond!!:watch:

24 likes

Avondwissel :grinning:

41 likes

Avondwissel!

39 likes

Hartelijk dank voor de complimenten, heren!

2 likes

Wtf is dit?!?

1 like

Da’s dus ook een Swatch :joy: ‘As Time Goes By’.

Dit horloge is geproduceerd en verkocht in 1996/1997. De wijzers staan vast op 10 over 10. De uren en minuten draaien middels een eigen schijf langs de wijzers waardoor de tijd dus te lezen is op de uren en minuten nauwkeurig. Dat is best handig voor een horloge.
Een werkelijk té leuk “That the Fuck it is”-horloge.

En als je wilt weten hoe laat het is op die foto’s van @rorymoer en mij: Welke vintage draag je vandaag? Deel XXI - 954 van AnthonyB

4 likes

Op weg naar mijn dochter, Gabrielle

Met dank aan Lex!( FE 233-68)

28 likes

37 likes

Na een paar dagen weg weer terug thuis, dus meer keuze :hugs:

23 likes

Goedemorgen!

36 likes

44 likes

Goedemorgen,

Ik dacht altijd dat er van dit merk alleen maar goedkope quartz horloges waren, maar blijkbaar hebben ze ooit ook mechanische horloges genaakt:

:ukraine:

24 likes

Dank, was mij verkocht als nos, toen ik hem bekeek geen krasje of zelf haarlijntjes erop, maar de horlogemaker dacht er toch anders over na een beurtje. Ik viel voor de parelmoer kleurige wijzerplaat de lange secondewijzer en de grote van de kast, ik heb nogal dikke polsen en deze is bijna voor mij gemaakt .

2 likes