Welke vintage draag je vandaag? Deel XXI

Simca 1301

2 likes

Jenny caribbean lemon face op originele lobster band :lemon::lemon:

29 likes

22 likes

Jaren 80 pontiac met miyota caliber.

22 likes

De heren hierboven zaten warm met Simca, maar volgens mij is het een 1100 :thinking:

3 likes

Ja is Simca 1100 zeker weten…

4 likes

Kort maar krachtig…
Allemachtig wat prachtig … :heart_eyes: :+1:
En het rijmt nog ook… :rofl:

2 likes

Dankjewel :lemon::lemon::lemon::lemon::+1::sunglasses:

1 like

Hele mooie cosmic, Tim :ok_hand:t3:

1 like

Vanmiddag deze voyager

27 likes

Benen even gestrekt na de sportreportage :innocent:

Lekker uitwaaien toch

28 likes

Dat is ook de Maas?
:+1:

1 like

Yep😎

2 likes

Ik had eerst een huisje in de Franse Ardennen, aan de Maas, nu in Sedan, ook aan de Maas. In Nederland staat mijn huis ook dicht aan de Maas! :heart_eyes:

4 likes
2 likes

:heart_eyes:

1 like

Je hebt weer eens gelijk…

3 likes

En weer de juiste :muscle: - knappe expert die Wilco’s score van deze week nog verbetert…
Echt steeds alle details goed in het hoofd, dat moet het zijn want die vaardigheid heb je natuurlijk als reparateur van uurwerkjes ook hard nodig :face_with_monocle:

4 likes

Simca 1100 ken ik eigenlijk ook beter, die zag ik veel in m’n jeugd. De 1300/1301 waren denk ik meest al wel verrot toen ik auto’s begon te herkennen :blush:

Maarre, heb je een tijdmachine ofzo? Waar komt een mens nog een Simca 1100 in het wild tegen? :flushed:

2 likes

Ja en de Simca 1000 zag je ook veel had mijn moeder nog rijles in gehad maar zijn ook uitgestorven evenals de 1100 zie je ook niet meer in het wild… :rofl:
Ik repareer geen horloges maar wel gek van auto’s al van kleins af aan en wist vroeger zelfs de meeste prijzen uit mijn hoofd dat is mijn afwijking… :innocent:

3 likes