Ja de 1000 zag je inderdaad ook wel veel
Ik woonde 500 meter van een Simca dealer.
Ja die had de motor achterin
Nou ja ik 600 meter bij de Simca dealer vandaan de enige dealer hier destijds in de buurt
Dacht even aan Jaguar x type, maar die is het niet
Herkenbaar, Roedolf!!
– iedereen die bij ons vroeger op visite kwam moest altijd autoplaatjes kiezen uit mijn verzameling - destijds slimme sigaretten marketing zooi - en ik dan raden welk merk/ model .
Na mijn achttiende volledig genezen, design voorliefde bleef wel, maar voor auto’s vond ik het in Nederland veel te druk en klein (toen al ja )
Pas na mijn veertigste toch maar een rijbewijs gehaald en toen o.a. lesgereden in een Borgward Isabella…
Ik moest ook diep graven. Dacht eerst aan zo’n foute jaren 90 kia of een oude Lexus GS maar die zijn het niet, Toen aan een Bentley Continental GT, maar toen ik even op Google spiekte denk ik dat het die Bentley SUV is, de Bentayga.
Ja , zeldzamer dan een Ferrari, inmiddels…ik dacht ook aan een 1100, maar de in de grille ingebouwde mistlamp was erg kenmerkend voor de 1301/1501 .
Maar inderdaad, er waren ook 1100s die dat hadden…
Die ken ik wel, maar daar wil ik niets van weten… Dat is niet voor de vintage rubriek, maar meer voor die groene .
Is dit vintage? Lijkt wel nieuw.
Inderdaad niet vintage, en ook wel een van de laatste automobielen waar ik zelf voor zou kiezen