Fijne dag allemaal!!

Oh wow, super die metallic smoke gray dial! Af en toe zie ik hier ook zo’n supergave Omega (Constellation?) voorbij komen, en dan komt dus stiekem zo’n ouderwets ‘hebben, hebben’ gevoel opzetten…
Dus geïnspireerd er toch ook eentje gekocht ondanks die absolute stop… Thanks mannen!
Shit om te fotograferen zo’n glimmer, dat dus wel
Dank Harry, de naam komt van de band waarvan het lijkt alsof dat het schild van een kreeft is.
Klopt, niet voor de full monty lobster band. De Lobsters werden ook met deze endlinks uitgebracht voor leer of zoals bij mij een “standaard” stalen band. Die zijn overigens gemodificeerd om in de endlink te passen. Aan weerszijden is een hoekje afgeslepen om hoog genoeg te komen tot de lugholes.
Nu de avond switcheroo naar de Electrogolf
20 micron verguld (plaque or 20)
Ah ok, dank!
Echt een hele mooie dit keer, die Belinda springt ook behoorlijk boven je (af en toe) tsunami’s uit . Die krijgt met deze gave dial vast een apart item/eerbetoon van @Lexaf
Moet daarbij altijd denken aan
Zonder filter
Dit is echt wel een heel tof retro design
Originele band dit, gaaf horloge.
Ja, ze is echt mooi he Don. Ik had bij jou elders iets gelezen over:
Nou voor mij niet hoor. Belinda met een slipveer die je moet opwinden… daar word je toch behoorlijk hijgerig van.
Opwindende beauty! Ik wens je veel draaggenot, @Macx !
Da’s een mooie
Even eigenwijs zijn en je corrigeren @Macx: het is een Örnen. Zweeds voor Adelaar. AS 1130 inside?
Vogelnamen zijn populair bij Zweedse horlogemerken uit die tijd. Svalan - zwaluw, Tärnan - stern of meeuw, Lärkan - leeuwerik.