Tsja, Ferry, dan zaten jullie even in de verkeerde strip… Jammer dat we elkaar gemist hebben. Maar @Domega ook begrijp ik en nog wel meer maatjes. We moeten maar een gettogether organiseren op het terras buiten, bij de zaal in Houten, volgende Rikketikketikketik, van de zomer als het mooi weer is.
Je bedoelt deze. Ja helaas dat is maar 16 mm.
Die drie aan de linkerkant van de foto zijn krap 20mm, maar op een beetje ruime lugmaat van 19 gaat dat wel passen denk ik. Is een wat ander design, maar ook leer en ook oranjebruin, iets donkerder.
Anders kan ik wel wat voor haar maken. Ik heb nog een mooi stukje struisvogelpoot liggen in de goeie kleur; oranje-geel.
Stuur maar een berichttje PB, dan spreken we wat af.
Deze ook nog gescoord voor een weggeefprijsje.
Allemaal kleine maatjes, maar je weet maar nooit. Als je die nodig hebt zijn ze moeilijk te krijgen.
Deze gaan gewoon erbij in de voorraad.
Valt mee hoor, bij een Rikketik ga ik altijd met een intentie iets (in) te ruilen/verkopen en dan voel ik me altijd weer bedolven onder honderden buitenkansjes… En op een algemene beurs komen tenminste ook andere leuke hebbedingen voorbij, die hijgerige horloges zijn voor mij maar bijzaak
Uhm ja je regelsleutel staat erg uit het midden, ben benieuwd of die na een service terug in de originele stand kan.
Anyway er zit een slipveer in want het is een automaat, dus met de hand opwinden heeft geen stop zoals je ander gewend bent.
Voor het eerst bij Rikketik geweest. Veel mooie vintage horloges gezien en had het niet zo druk bezocht verwacht. Verder geen last van spruitjeslucht gehad